همایشها و نمایشگاه ها

بستیون نات معرفی گشت ، خودرو برقی ایران خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

بستیون نات تاکسی برقی ایران خودرو معرفی گشت. این خودرو از برند چینی فاو بستیون است که قرار است تا در ناوگان حمل و نقل عمومی به کار رود. مشخصات فنی این خودرو چیست؟

9 بهمن 1402

بزرگ ترین پردیس تئاتر کشور در منطقه 15 منتظر شماست

بنای بزرگ پردیس تئاتر تهران درست پشت فرهنگسرای خاوران قد علم نموده است. این ساختمان بلند مانند جعبه سیاهی است که سالن حرفه ای تئاتری را در خود جای داده.

6 فروردین 1402

شروع به کار نمایشگاه فرش در قائم شهر

نوزدهمین نمایشگاه فرش و تابلو فرش های دستباف در نمایشگاه بین المللی شهرستان قائم شهر شروع به کار کرد.

20 مهر 1401

راهنمای جامع سفر به ازمیر ، هر آنچه باید بدانید

ازمیر شهری زیبا و تاریخی در ترکیه است که سفر به آن قطعا لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. در سفر به ازمیر، جاذبه های متنوعی از آمیختن با فرهنگ مردم این شهر گرفته تا سفر به گذشته و بازدید از آثار تاریخی و لذت بردن از سواحل و تفریحات آبی را برایتان به همراه...

11 مهر 1401

فراخوان دومین نمایشگاه عکس ایران من منتشر شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، فراخوان دومین نمایشگاه عکس ایران من منتشر شد.

10 شهریور 1401

وعده ها درباره نیاگارا عملی شد

دولت انتاریو به تازگی اعلام کرد که مجددا خدمات قطار GO را در تمام طول سال برمی گرداند.

8 شهریور 1401

برترین هتل های 5 ستاره کازان؛ روسیه

کازان یکی از شهرهای مهم و بزرگ در روسیه است که میزبان جام جهانی 2018 است؛ با انتخاب هتل های 5 ستاره سفری لوکس و با امکانات عالی را در این شهر تجربه کنید.

24 تیر 1401

فلکس نوت؛ شاهکار چشمگیر سامسونگ!

سامسونگ در حال حاضر اولین سازنده در دنیا است که گوشی های هوشمند تاشو را با سری های Samsung Galaxy Z Fold و Z Flip خود به بازار گوشی های هوشمند وارد نموده است.

16 تیر 1401

واکنش رییس محیط زیست به مرگ توله یوزپلنگ ها

رییس سازمان محیط زیست قرارگیری مرجع تنوع زیستی در سازمان جهاد کشاورزی را خلاف اهداف آن دانسته و ابراز داشت: امیدواریم توله سوم یوزپلنگ تازه متولد شده حفظ گردد.

12 تیر 1401

مدیران شرکت پالایش بیدبلند خلیج فارس از پارک فناوری پردیس بازدید کردند

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پالایش بیدبلند خلیج فارس با هدف تعریف همکاری های مشترک و برای استفاده حداکثری از شرکت های دانش بنیان در زیر ساخت های این شرکت، از ظرفیت های پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

2 تیر 1401

مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی باید به صورت مستمر انجام شود

معاون شهردار تهران گفت: مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی باید به صورت مستمر انجام شود، چرا که اجرای اقدامات به صورت مقطعی نتیجه قابل قبولی به همراه ندارد.

25 خرداد 1401

صنعت گردشگری نباید دچار دافعه گردد

ایرنا/ براساس سخنان نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، صنعت گردشگری نباید دچار دافعه گردد.

24 خرداد 1401

دغدغه مدیریت شهری، برطرف معضل مسکن در مرکز است

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در رابطه با اهداف و برنامه های بنیاد مسکن جلسات متعددی با شهردار و معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار نموده ایم و خوشبختانه دغدغه مدیریت شهری برطرف معضلات مسکن در مرکز است.

14 خرداد 1401

افزایش تقاضا برای آبی که نیست!

خبرنگاران/قم کارشناس منابع آبی قم اعلام کرد: تأسف بار اینکه هیچ محل و منبع تازه برای تأمین آب وجود ندارد و کماکان مطالبه و تقاضای آب رو به برتری است.

9 خرداد 1401

کوالکام و مایکروسافت روی تراشه مخصوص عینک های واقعیت افزوده کار می کنند

شب گذشته کوالکام و مایکروسافت در جریان نمایشگاه CES 2022 از توسعه نسل تازه تراشه های سفارشی برای عینک های واقعیت افزوده خبر دادند. گفته می شود این تراشه ها برای عینک های تازه مایکروسافت مورد استفاده قرار می گیرند که بسیار کم مصرف و سبک هستند. علاوه بر این،...

7 اردیبهشت 1401

15 پل برتر دنیا را بشناسید!

15 پل برتر دنیا را بشناسیدپل ها مدت هاست که عرفان خاصی را برای مردم دنیا تداعی میکنند. در ادبیات، پل ها اغلب سمبل مانعی هستند که باید بر آن غلبه کرد یا گذراندن مرحله ای در زندگی از یک حالت به حالت دیگر. شاید به همین علت است که برای بسیاری از مردم مجذوب کننده...

31 فروردین 1401

مجیدی: استقلال در نیم فصل چند بازیکن خوب جذب خواهد کرد

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و مس رفسنجان شرکت کرد.

25 بهمن 1400

نگاهی به نقش و جایگاه زنان در اداره اقامت گاه های بوم گردی

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر یک اقامت گاه بوم گردی گفت: نقش بانوان در ترویج و آموزش صنایع دستی و آداب و رسوم سنتی که در اقامت گاه های بوم گردی عرضه می گردد، بسیار موثر است.

19 بهمن 1400

در نخستین روز تله کام 1400 در غرفه ایرانسل چه گذشت

نمایشگاه تله کام 1400، صبح امروز رسماً شروع به کار کرد. ایرانسل با حضور در این نمایشگاه، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار نبض زندگی دیجیتال، در معرض بازدید علاقه مندان قرار داده است.

6 بهمن 1400

هدف برنامه های هفته پژوهش تعامل دانشگاه با صنعت است

خبرنگاران/فارس مدیر امور پژوهشی دانشگاه شیراز، با اشاره به پیش بینی برنامه هایی برای گرامیداشت هفته پژوهش در شیراز و فارس، هدف از این برنامه ها را ارتقا سطح تعامل سازنده بین دانشگاه، صنعت و دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد.

25 دی 1400
تعداد: (40)