این هتل روتختی هایی از جنس طلا دارد

به گزارش هاست لینوکس، این هتل 58 اتاق و سوئیت دارد که بعضی از آنها چشم اندازی بی نظیر از فضای داخل مرکز خرید گالریا دارند و بعضی دیگر رو به شهر و منطقه تاریخی میلان واقع شده اند.با توجه به موقعیتی که این هتل در آن واقع شده است می توان آن را برترین نقطه برای کسانی که می خواهند در میلان خرید نمایند دانست . تمامی اتاق ها طراحی بسیار زیبا و مدرنی دارند و بالکن آنها فضایی آرام برای ریلکس کردن خواهد بود. بعلاوه تمامی اتاق ها تجهیزات استاندارد از جمله تهویه نماینده هوا ، مینی بار ، تلویزیون و حمام اختصاصی دارند. کفپوش اتاق ها هم چوبی است.

این هتل روتختی هایی از جنس طلا دارد

اتاق های هتل تاون هاوس گالریا شش نوع مختلف هستند که از لحاظ سایز و منظره متفاوتند. همانطور که گفته شد بعضی به سوی حیاط مرکز خرید گالریا هستند و بعضی دیگر بالکنی به سوی مرکز شهر دارند. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در تمامی اتاق ها موجود است. صندوق امانات، بالش های آناتومیک و ضد آلرژی، دستگاه اسپرسو ساز، چای و قهوه ساز و سشوار هم در تمامی اتاق ها به صورت استاندارد وجود دارد.

سوییت های هتل کمی متفاوت هستند، چرا که در سوییت پرزیدنتال اوتاگونو (Presidential Suite Ottagono) که بزرگترین سوییت این هتل است برای اولین بار می توانید به روی ملحفه هایی از جنس طلا بخوابید!

این سوییت در طبقه سوم هتل واقع شده است که همین موجب شده این سوییت منظرهی بی نظیر از مرکز گالریا ویتوریو امانئول داشته باشد. سوییت پرزیدنتال فضای بسیار وسیعی دارد اما از کمد جادار و میز کار آن که بگذریم چیزی که بیش از هر چیزی می تواند لوکس بودن و قدرت این سوییت را نشان دهد روکش ها و ملحفه های آن است که از جنس طلای 24 عیار هستند!

هتل تاون هاوس گالریا اولین هتل در دنیا است که امکان خوابیدن در طلا را برای میهمانانش فراهم نموده است. روتختی، روبالشی و روکش لحاف این سوییت از جنس طلا طراحی شده اند. جالب است بدانید که این روکش های طلای 24 عیار فروشی هم هستند. 100 مجموعه از این روکش ها برای فروش گذاشته شدند که قیمت هر پکیج آن 200000 یورو اعلام شده بود.

طلا ، نمادی از ثروت و قدرت به تعداد می رود! علاوه بر اینها طلا خاصیت حفاظتی هم دارد ، می تواند انرژی بخش باشد و در کنار همه اینها عزت نفس، شجاعت، قدرت و احساسات مثبت را افزایش می دهد. پس عجیب نیست اگر کسی بخواهد لای ورقه های طلا بخوابد و استراحت کند !

از سایر امکانات هتل می توان به دو رستوران آن اشاره نمود که با منظرهی بی نظیر و پانورامیک از شهر پذیرای میهمانان هتل هستند. بعلاوه این هتل گاهی نمایشگاه هایی از آثار لئوناردو داوینچی برگزار می نماید.

خبر های مرتبط

منبع: گردشبان

به "این هتل روتختی هایی از جنس طلا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هتل روتختی هایی از جنس طلا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید