فلکس نوت؛ شاهکار چشمگیر سامسونگ!

به گزارش هاست لینوکس، سامسونگ در حال حاضر اولین سازنده در دنیا است که گوشی های هوشمند تاشو را با سری های Samsung Galaxy Z Fold و Z Flip خود به بازار گوشی های هوشمند وارد نموده است.

فلکس نوت؛ شاهکار چشمگیر سامسونگ!

به گزارش هاست لینوکس، به نظر می رسد که این شرکت در پی ایجاد نوآوری های بیشتری در محصولات خود است؛ زیرا در جریان نمایشگاه SID 2022 که هفته گذشته در سن خوزه کالیفرنیا، ایالات متحده برگزار گردید، سامسونگ یک طراحی کاملاً تازه از نمایشگر تاشو Flex Note را به نمایش گذاشت.

یکی از صاحب نظران توئیتر به نام Ice Universe، گزارشی در مورد طراحی Flex Note که در این رویداد به نمایش گذاشته بود، منتشر کرد. سامسونگ بعلاوه چند تصویر از طرح های مختلف فلکس نوت را نیز به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد که طراحی فلکس نوت شبیه به یک نوت بوک- تبلت هیبریدی تاشو است. طراحی این محصول مشابه گوشی های سری فعلی Galaxy Z Fold مانند Z Fold 3 می باشد، اما دارای صفحه نمایش بزرگتری برای استفاده در لپ تاپ است.

به نظر می رسد سیستم عامل این دستگاه ویندوز باشد؛ زیرا لوگوی منوی آغاز ویندوز در گوشه سمت چپ پایین دستگاه طراحی شده است. ویژگی قابل توجه این لپ تاپ، ناپدید شدن صفحه کلید در هنگام مشاهده ویدئو می باشد. با این کار کاربران در هنگام تماشای فیلم صفحه نمایش بیشتری را در اختیار خواهند داشت؛ چیزی که هنگام استفاده از لپ تاپ های معمولی با کلید های سخت افزاری امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از مزایای این یک نوت بوک- تبلت هیبریدی امکان سفارشی سازی آن با یک صفحه کلید RGB یا یک کیبورد رنگارنگ به وسیله اعمال تغییرات از منوی تنظیمات است. این محصول در مقایسه با سایر محصولات تاشو سامسونگ که تا به امروز عرضه شده اند، علیرغم بزرگ تر بودن صفحه نمایش شاسی بسیار نازک تری دارد که یک شاهکار چشمگیر به شمار میرود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "فلکس نوت؛ شاهکار چشمگیر سامسونگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلکس نوت؛ شاهکار چشمگیر سامسونگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید