سینما

این نکات را قبل و بعد از خرید لپ تاپ باید بدانید

لپ تاپ ها به علت سهولت در جابه جایی گزینه مناسبی برای کار یا استفاده شخصی هستند؛ بنابراین بهتر است قبل و بعد از خرید لپ تاپ جهت انتخاب و نگهداری از آن به بعضی نکات توجه کنید.

15 مرداد 1402

فورتنایت چگونه آینده بازی ها و متاورس را شکل خواهد داد؟

برای اینکه بفهمید فورتنایت تا 10 سال دیگر به چه شکلی خواهد بود، ابتدا باید چیزی را که امروز هست، تعیین کنید و این کار آسانی نیست و شامل یک فهرست غیرجامع می گردد: فورتنایت یک بازی دفاع از قلعه (Tower Defence) با موضوع بقا و همکاری مشترک است. فورتنایت یک بازی بتل...

19 اردیبهشت 1402

ردپای مهران مدیری در مشهورترین کلاهبرداری ایران

در این فیلم که برشی از زندگی کلاهبردار مشهور دهه 30 (مهدی بلیغ) را به تصویر کشیده شده است، مهران مدیری، امیر آقایی و پولاد کیمیایی حضور دارند.

31 فروردین 1402

گریم کامران تفتی در سریال مهیار عیّار

فراوری سریال مهیار عیّار که روایتی از مقطع زمانی دوره صفویه است به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید شروع شد.

21 فروردین 1402

بزرگ ترین پردیس تئاتر کشور در منطقه 15 منتظر شماست

بنای بزرگ پردیس تئاتر تهران درست پشت فرهنگسرای خاوران قد علم نموده است. این ساختمان بلند مانند جعبه سیاهی است که سالن حرفه ای تئاتری را در خود جای داده.

6 فروردین 1402

عکس های تازه لیدی گاگا در جوکر 2

تصاویری از فینیکس و گاگا درز نموده که آن ها را در نقش جوکر و هارلی نشان می دهد.

17 اسفند 1401

همه چیز همه جا به یکباره جوایز اسپریت را هم درو کرد

همه چیز همه جابه یکباره با کسب مهم ترین عناوین فصل جوایز سینمایی از جایزه انجمن بازیگران آمریکا تا جایزه اصلی انجمن کارگردانان آمریکا و اغلب انجمن های منتقدان سینمایی، شانس بالایی برای کسب جوایز اصلی نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار دارد. ...

15 اسفند 1401

کارآموزی تعمیرات یونیت دندان پزشکی: آمادگی برای ورود به بازار کار

تبدیل شدن به یک تکنسین تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی برای کسی که استعداد فنی دارد، می تواند یک ترکیب ایده آل از حرفه و علاقه باشد. کمااینکه دندانپزشکان آنقدر مشغله های فراوان دارند که غالباً وقت خود را برای تعمیر وسایل شخصی خود و مطب تلف نمی نمایند و اگر...

7 اسفند 1401

صندلی اجرای هفت به بهروز افخمی رسید

بهروز افخمی به عنوان مجری سری ششم ویژه برنامه سینمایی هفت انتخاب شد. این برنامه همزمان با شروع جشنواره فیلم فجر روی آنتن خواهد رفت.

4 بهمن 1401

معرفی روستاهای همدان ، خوشگذرانی در سفر به همدان

شاید مانند خیلی از مردم تصور کنید که دیدنی ها و جاذبه های گردشگری این استان فقط گنج نامه یا غار علی صدر و آرامگاه ابن سینا یا بابا طاهر باشد. اما مطمنا در اشتباه هستید چرا که استان زیبای همدان علاوه بر این مکان های معروف و مشهور دارای روستاهای دیدنی و منحصر...

22 دی 1401

گلکسی A54 و A34 یک قدم به عرضه نزدیک تر شدند

سامسونگ میخواهد اوایل سال آینده میلادی از دو گوشی گلکسی A54 و A34 رونمایی کند؛ محصولاتی که به تازگی اطلاعاتی هم پیرامون آن ها منتشر شده است.

13 دی 1401

تصاویر ، دانشمندان پیرزن 800 ساله نروژی را دوباره زنده کردند

دانشمندان نروژی پیرزنی را 800 سال پس از مرگش، با یک مدل سه بعدی واقع گرایانه به زندگی بازگرداندند.

11 آذر 1401

خبری که جینفر لوپز با انتشار آن به اینستاگرام برگشت

جنیفر لوپز برای معرفی آلبوم جدیدش که بر لحظات مهم زندگی این خواننده بازیگر آمریکایی در 20 سال گذشته تمرکز دارد، به شبکه های اجتماعی بازگشت.

5 آذر 1401

راهنمای جامع سفر به ازمیر ، هر آنچه باید بدانید

ازمیر شهری زیبا و تاریخی در ترکیه است که سفر به آن قطعا لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. در سفر به ازمیر، جاذبه های متنوعی از آمیختن با فرهنگ مردم این شهر گرفته تا سفر به گذشته و بازدید از آثار تاریخی و لذت بردن از سواحل و تفریحات آبی را برایتان به همراه...

11 مهر 1401

فراخوان دومین نمایشگاه عکس ایران من منتشر شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، فراخوان دومین نمایشگاه عکس ایران من منتشر شد.

10 شهریور 1401

هرگز در اولین قرار عاشقانه این گونه لباس نپوشید

وقتی بحث از قرارهای عاشقانه به میان می آید، اولین ها همواره پر تنش و استرس زا هستند. افراد غالبا به این موضوع فکر می نمایند که باید چه لباسی بپوشند یا چگونه صحبت نمایند تا فرد مورد علاقه شان را بیشتر تحت تاثیر قرار دهند.

31 تیر 1401

چرا سریال یاغی محبوب شده؟ معرفی رمان سالتو که سریال از آن اقتباس شده است

سریال یاغی این روزها خیلی محبوب شده. شاید فکر کنید که فرمول این سال های شبکه های خانگی که معین است: یک عده بازیگر مشهور را برمی دارید و با پیشنهادهای اقتصادی خوب متقاعدشان می کنید که در سریال شما حضور داشته باشند، بعد داستان های متناسب با آنها و چه بسا...

29 تیر 1401

تعقیب و گریز پلنگ و غزال

خبرنگاران : درگیری بین یک پلنگ و غزال را در این فیلم خواهید دید.

27 تیر 1401

فلکس نوت؛ شاهکار چشمگیر سامسونگ!

سامسونگ در حال حاضر اولین سازنده در دنیا است که گوشی های هوشمند تاشو را با سری های Samsung Galaxy Z Fold و Z Flip خود به بازار گوشی های هوشمند وارد نموده است.

16 تیر 1401

پشیمانی بهنوش بختیاری از نظر دادن درباره مسائل اجتماعی و سیاسی

بهنوش بختیاری با ابراز پشیمانی از اظهار نظر در خصوص مسائل اجتماعی و سیاسی، می گوید اگر به عقب برگردد دیگر این کار را نمی کند.

8 تیر 1401
تعداد: (79)