خبری که جینفر لوپز با انتشار آن به اینستاگرام برگشت

به گزارش هاست لینوکس، جنیفر لوپز برای معرفی آلبوم جدیدش که بر لحظات مهم زندگی این خواننده بازیگر آمریکایی در 20 سال گذشته تمرکز دارد، به شبکه های اجتماعی بازگشت.

خبری که جینفر لوپز با انتشار آن به اینستاگرام برگشت

به گزارش ایرنا، جنیفر لوپز این آلبوم را که اولین آلبوم او از سال 2014 تا به امروز است با نام این من هستم ... حالا منتشر می کند. او روز خاصی را برای معرفی آلبوم جدیدش انتخاب کرده است.

لوپز روز جمعه گفت که این من هستم... حالا را در سال 2023 منتشر خواهد کرد. جنیفر لوپز روز خاصی را برای معرفی اولین آلبوم خود از سال 2014 تا به امروز انتخاب کرد. روزی که مصادف با بیستمین سالگرد انتشار آلبوم این منم اوست که در 25 نوامبر 2002 منتشر شد.

او تمامی پست های اینستاگرامی پیشین خود را حذف کرد و روز جمعه به شبکه های اجتماعی بازگشت تا ویدئویی را به اشتراک بگذارد که در آن خبر از تبدیل آلبوم سال 2002 لوپز به نسخه 2022 می دهد.

آخرین آلبوم لوپز 53 ساله با من ازدواج کن است که در سال 2014 پس از A. K. A منتشر شد.

جنیفر لوپز بازیگری را به طور حرفه ای از سال 1986 شروع و در سال 1997 نخستین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او سپس با بازی در خارج از دید و قطار پول خود را به عنوان پردرآمدترین بازیگر اسپانیایی تبار در هالیوود مطرح نمود.

او در سال 1999 فعالیت در عرصه موسیقی را هم با انتشار اولین آلبومش به نام آن د سیکس - On the 6 شروع کرد.

منبع: فرارو

به "خبری که جینفر لوپز با انتشار آن به اینستاگرام برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که جینفر لوپز با انتشار آن به اینستاگرام برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید