هرگز در اولین قرار عاشقانه این گونه لباس نپوشید

به گزارش هاست لینوکس، وقتی بحث از قرارهای عاشقانه به میان می آید، اولین ها همواره پر تنش و استرس زا هستند. افراد غالبا به این موضوع فکر می نمایند که باید چه لباسی بپوشند یا چگونه صحبت نمایند تا فرد مورد علاقه شان را بیشتر تحت تاثیر قرار دهند.

هرگز در اولین قرار عاشقانه این گونه لباس نپوشید

آقایان و خانم ها هر دو برای اولین قرار سعی در بیشترین تاثیرگذاری دارند. زیرا طبق گفته روان شناسان، قرار اول معمولا مشخص کننده ادامه رابطه است پس به هیچ عنوان نباید از آن به سادگی عبور کرد. در این مطلب از هاست لینوکس به موضوع نحوه لباس پوشیدن در قرار عاشقانه می پردازیم.

لباسی خارج از روتین لباس های روزمره خود انتخاب کنید

قطعا پوشیدن شلوار جین هایی که هر روز به تن می کنید، ایده خوبی برای اولین قرار عاشقانه شما نیست. زیرا ممکن است بر اثر زیاد پوشیده شدن، کهنه یا حتی نخ کش شده باشند. توصیه ما به شما پوشیدن لباس تازه و تقریبا نو است.

یکی از راه هایی که به سرعت باعث مجذوب کنندهیت شما می گردد نوع لباس پوشیدن شما است. البته باید به خاطر داشته باشید که نحوه لباس پوشیدن در قرار عاشقانه قبل از هر چیزی تاحدودی بیان گر نوع شخصیت شما نیز هست، پس در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید. این که لباس شما چه قیمتی دارد یا حتی برند است یا نه، اهمیت چندانی ندارد اما به این نکته توجه داشته باشید که حتما سایز شما باشند و به برترین شکل ظاهر شما را تکمیل کند.

انتخاب های بیش از حد افراطی در پوششتان را کنار بگذارید

هنگام انتخاب اکسسوری یا لباستان حتما سلیقه خود را اولویت قرار دهید اما اگر در خصوص پوشیدن لباس یا یک مدل اکسسوری شک داشتید، توصیه ما به شما این است که آن قطعه را به طور کل کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که مجذوب کنندهیت در سادگی است. استایل شلوغ و پیچیده در اولین قرار خیلی مجذوب کننده به نظر نخواهد رسید.

نوع لباس خود را با توجه به مکان قرار هماهنگ کنید

برای مثال اگر اولین قرار خود را در یک کافه یا سینما گذاشته اید از پوشیدن لباس های خیلی رسمی به شدت اجتناب کنید. این نوع لباس ها تنها باعث می گردد تا هم خودتان و هم طرف مقابلتان کمی معذب گردد. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که علاوه بر این که راحت است، با موقعیت مکانی قرارتان هم کاملا تطبیق داشته باشد. به یاد داشته باشید هر حسی که در طول قرار نسبت به خودتان داشته باشید، قطعا به طرف مقابلتان نیز انتقال پیدا می نماید. پس اگر در لباسی احساس ناراحتی کردید یا پوشش اشتباهی را برای خود انتخاب کنید، علاوه بر خودتان، شخص مقابل را نیز معذب و ناراحت کردید.

در اولین قرار عاشقانه خود از آرایش های افراطی به شدت پرهیز کنید

سعی کنید در روز قرار یک آرایش کاملا طبیعی و در عین حال زیبا داشته باشید. استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی برای شخص مقابلتان جز زنندگی و عدم اعتماد به نفس شما، پیام دیگری نخواهد داشت. برای مثال اگر از رژ لب به مقدر زیاد بهره ببرید، در حین صحبت ممکن است به دندانتان بچسبد و صحنه ناخوشایندی را ایجاد کند یا حتی استفاده بیش از حد از لوازم آرایش اکلیلی ممکن است تمام لباستان (یا حتی میز رستوران!) را پر از اکلیل کند.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب برترین و مناسب ترین کفش تابستانی زنانه را انتخاب کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "هرگز در اولین قرار عاشقانه این گونه لباس نپوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز در اولین قرار عاشقانه این گونه لباس نپوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید