جزئیاتی از ساخت مدرسه بچه ها کار در تهران

به گزارش هاست لینوکس، مدیرعامل بنیاد برکت درباره آخرین شرایط ساخت مدارس برکت خورشید برای بچه ها کار در تهران اظهار کرد: برای ساخت این مدرسه در حال جایابی و معین محل ساخت هستیم.

جزئیاتی از ساخت مدرسه بچه ها کار در تهران

محمد ترکمانه در گفت وگو با هاست لینوکس، با بیان اینکه این بنیاد در راستای حمایت از بچه ها بازمانده از تحصیل آغاز به راه اندازی 2000 طرح نموده است، درباره آخرین شرایط ساخت مدارس برکت خورشید برای بچه ها کار در تهران اظهار کرد: برای ساخت این مدرسه در حال جایابی و مشخص محل ساخت مدرسه هستیم.

وی افزد: آقای مجید مجیدی، کارگردان سینما نیز قرار است در این پروژه و برای جذب یاری ها و حمایت های مردمی با بنیاد برکت همراهی کند. ما مدرسه را می سازیم و اداره آن به یکی از سازمان های مردم نهاد یا گروه های جهادی که در این حوزه فعال هستند و سابقه دارند، سپرده می گردد.

ترکمانه بعلاوه به جمع آوری 1000 مدرسه کانکسی و احیای 500 مدرسه عادی به وسیله بنیاد برکت اشاره نمود و گفت: تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور داریم که بر اساس آن به ما اعلام شد که احتیاج به ساخت مدارس تازه و جایگزینی 1000 مدرسه سنگی و کانکسی در کشور وجود دارد.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: سازمان نوسازی مدارس مبنا را بر این قرار داده که مدرسه بالای 20 دانش آموز داشته باشد تا در این طرح قرار بگیرد، زیرا کمتر از این تعداد توجیهی از سوی آموزش و پرورش ندارد. بنابراین برای سال جاری 1000 نقطه در اولویت، شناسایی شده و در دست اقدام هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزئیاتی از ساخت مدرسه بچه ها کار در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از ساخت مدرسه بچه ها کار در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید