خبرنگاران بحران کرونا، رییس شرکت پست انگلیس را ناگزیر به استعفا کرد

به گزارش هاست لینوکس، لندن - خبرنگاران - رییس شرکت پست سلطنتی انگلیس موسوم به رویال میل به دلیل کاهش شدید درآمدهای این شرکت بر اثر بحران کرونا (کووید-19) از مقام خود استعفا داد.

خبرنگاران بحران کرونا، رییس شرکت پست انگلیس را ناگزیر به استعفا کرد

ریکو بک که از اجرای وعده تحول تجاری و افزایش پایدار درآمد رویال میل بازماند، روز آدینه در استعفا نامه خود اذعان کرد که جهان شاهد یکی از بحرانی ترین مراحل تاریخ است.

گزارش ها حاکیست که او از زمان اجرای محدودیت های قرنطینه خانه نشین بوده است. این در حالیست که گفته می گردد بحران کرونا سبب کاهش شدید مرسولات پستی در انگلیس و افت 22 میلیون پوندی درآمد رویال میل شده است. همچنین انتقادها از سوی کارکنان این شرکت به دلیل کمبود تجهیزات بهداشتی مانند دستکش، مواد ضد عفونی کننده بالا گرفته است. رویال میل می گوید که او طبق توصیه دولت مبنی بر دور کاری عمل نموده است.

بک که نزدیک به 30 سال در رویال میل سابقه دارد تا دو ماه دیگر حقوق ماهانه خود را دریافت و برای تسویه حساب 480 هزار پوند دریافت خواهد نمود. این در حالیست که کارکنان این شرکت پیش از شیوع کرونا و اعمال محدودیت های قرنطینه قصد داشتند تا در اعتراض به شرایط درآمدی خود دست به اعتصاب بزنند.

شرایط اقتصادی انگلیس پس از تحمل 3 سال فراز ونشیب های ناشی از برگزیت و اینک بحران کرونا چندان تعریفی ندارد.

دفتر آمار ملی انگلیس دو روز پیش (چهارشنبه) گزارش داد که رشد اقتصادی این کشور در ماه مارس (اسفند/فروردین) گذشته به دلیل بحران کرونا و اعمال محدودیت های قرنطینه، بیشترین افت را پس از بحران سال 2008 میلادی تجربه نموده است.

براساس گزارش دفتر آمار ملی انگلیس، رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه دوم امسال میلادی 5.8 درصد کاهش یافته است. این در حالیست که اقتصاد انگلیس در سه ماهه پیش از آن نیز 2 درصد نسبت به سه ماهه آخر سال میلادی 2019 افت نموده بود.

بانک مرکزی انگلیس هفته گذشته نسبت به بروز عمیق ترین رکود اقتصادی در تاریخ این کشور بر اثر بحران شیوع ویروس کرونا (کووید-19) هشدار داد.

کمیته سیاست های پولی بانک مرکزی انگلیس پیش بینی نموده است؛ اقتصاد این کشور 14 درصد از قدرت خود را تا انتها امسال از دست خواهد داد که این رقم بیشترین میزان در 71 سال گذشته به شمار می رود.

دولت برای جبران زیان های اقتصادی ناشی از کرونا 330 میلیارد پوند بودجه اختصاص داده اما تحقیقات انجام شده از سوی نهادهای مستقل در انگلیس نشان می دهد که خسارت های اقتصادی ناشی از کرونا فراتر از پیش بینی وزارت دارایی و بسته حمایت اقتصادی دولت است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بحران کرونا، رییس شرکت پست انگلیس را ناگزیر به استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بحران کرونا، رییس شرکت پست انگلیس را ناگزیر به استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید