اندازه نارضایتی از بایدن رکورد زد

به گزارش هاست لینوکس، اندازه نارضایتی مردم آمریکا از رئیس جمهوری این کشور به بالاترین اندازه خود رسیده است.

اندازه نارضایتی از بایدن رکورد زد

به گزارش هاست لینوکس، به نقل از وب سایت روزنامه هیل، نتایج نظرسنجی تازه شبکه خبری سی.ان.بی.سی نشان می دهد که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که در سپتامبر و آوریل سال گذشته، مقدار نارضایتی مردم کشورش از او به ترتیب 54 و 46 درصد بود، در نظرسنجی اخیر مقدار بی سابقه 56 درصد نارضایتی را ثبت نموده است.

در حال حاضر مقدار محبوبیت بایدن 44 درصد است.

بایدن در بخش مدیریت اقتصاد و همه گیری کرونا، بیشترین ضربه را متحمل شده است. به صورت به خصوص، این نظرسنجی نشان داد که 60 درصد شرکت کنندگان، از نحوه مدیریت مالی بایدن راضی نبوده و 55 درصد آنان، مدیریت همه گیری کرونا به دست بایدن را رضایت بخش نمی دانند.

در حوزه اقتصاد، 72 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که از نحوه مدیریت بایدن در مورد قیمت کالاهای روزمره ناراضی هستند و 66 درصد نیز عملکرد بایدن در بهبود اوضاع مالی را رضایت بخش ارزیابی نکردند.

بعلاوه علی رغم اینکه بورس آمریکا یکی از برترین سال های خود در چند دهه اخیر را تجربه می نماید، 46 درصد شرکت کنندگان شرایط آن را نه چندان خوب یا ضعیف ارزیابی کردند.

در موضوع اجبار واکسن، نیمی از شرکت کنندگان معتقد هستند که بایدن زیاده روی نموده است، 26 درصد با این سیاست دولت موافق بودند و 24 درصد گفتند که هنوز آنطور که باید سخت گیری نشده است.

این نظرسنجی در تاریخ 17 تا 20 دسامبر سال گذشته و با 1895 شرکت کننده انجام شد و حاشیه خطای آن 3.1± درصد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اندازه نارضایتی از بایدن رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندازه نارضایتی از بایدن رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید