اخبار مجلس

هشدار نماینده مجلس درباره نارضایتی کارمندان و ارباب رجوع از تغییر ساعت کار

ایلنا نوشت: خلیل بهروزی فر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به مشکلاتی که در پی تغییر ساعات کاری ادارات برای کارمندان ایجاد شده است و بعضی این مساله را به قانون عدم تغییر ساعت شش ماهه اول مرتبط دانسته اند، گفت: ما در کمیسیون اجتماعی در زمان آنالیز لایحه...

28 خرداد 1402

افزایش 70 میلیارد تومانی اعتبارات حوزه گردشگری کرمانشاه از محل سفر رئیس جمهور

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افزایش 70 میلیارد تومانی اعتبارات حوزه گردشگری کرمانشاه از محل سفر رئیس جمهور خبر داد.

20 مهر 1401

مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی باید به صورت مستمر انجام شود

معاون شهردار تهران گفت: مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی باید به صورت مستمر انجام شود، چرا که اجرای اقدامات به صورت مقطعی نتیجه قابل قبولی به همراه ندارد.

25 خرداد 1401

سایپا و ایران خودرو حیات خلوت دولت نیست ، وزیر در انتصابات خودروسازی ها دخالت نکند

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دخالت های وزیرصمت در عزل ونصب های مدیران ارشد دو خودروساز (سایپا و ایران خودرو) وجهه قانونی ندارد و کمیسیون صنایع و معادن با این مسئله برخورد قانونی خواهد نمود.

26 فروردین 1401

پیشنهاد وزارت ارتباطات 80درصد با طرح حمایت اشتراک دارد

لطف الله سیاهکلی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به فایل صوتی منتشرشده از مذاکره هیأت رئیسه کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی قبل از آغاز جلسه علنی کمیسیون، گفت: روال کار هیأت رئیسه این است که قبل از آغاز جلسه با نمایندگان عضو کمیسیون، مقدمات مربوط...

13 بهمن 1400

شرط حضوری شدن مدارس اعلام شد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به ملاحظاتِ بازگشایی مدارس در پی پیک ششم، تاکید نمود که در صورت رعایت پروتکل ها در آینده نزدیک 80 درصد کلاس ها به صورت حضوری برگزار گردد.

26 آبان 1400

وزیر نیرو: ظرفیت نیروگاهی کشور توسعه می یابد، کوشش برای کاهش قطعی برق

وزیر نیرو از کوشش برای کاهش قطعی برق در سطح کشور اطلاع داد و گفت: ظرفیت نیروگاهی کشور توسعه می یابد.

2 آبان 1400

هشدار یک نماینده مجلس نسبت به شیوع کرونای آفریقایی

خبرنگاران/فارس نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دانشگاه های علوم پزشکی در استان های هرمزگان، فارس و بوشهر باید به سرعت کارگروه ویژه ای برای مهار سرایت کرونای آفریقایی تشکیل دهند.

21 تیر 1400

انجام 45 هزار تست فوری کرونا در مبادی مرزی رسمی کشور

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از انجام 45 هزار و 468 تست فوری تشخیص کرونا توسط امدادگران در 15 مرز رسمی کشور اطلاع داد و گفت: در اجرای این طرح تا به امروز 327 هزار و 671 مسافر مورد کنترل و پایش سلامت و مراقبت بهداشتی قرار گرفتند.

9 تیر 1400

30 واحد تولیدی در تملک بانک های قزوین امسال واگذار می شوند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: طبق برنامه ریزی اجرا شده، امسال 30 واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان که به دلیل بدهی در تملک بانک های استان هستند، به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار می شوند.

10 خرداد 1400

اعمال محدودیت 10 روزه در همه شهرهای قرمز

رئیس جمهور رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی را مهمترین دلیل افزایش ابتلا و بستری بیماران کووید 19 در کشور و روبرو شدن با موج جدید این بیماری در بسیاری از استانها و شهرستانها دانست و گفت: بهترین و موثرترین راه مقابله و مهار این پاندمی همچنان رعایت نکات بهداشتی،...

5 اردیبهشت 1400

فرایند سرمایه گذاری تسلیحاتی عربستان؛ امنیت داخلی یا جنگ افروزی منطقه ای

نگاهی به فرایند سرمایه گذاری عربستان در بخش نظامی و چگونگی استفاده این کشور از تسلیحات نشان می دهد که همه این هزینه ها در راستای جنگ افروزی در منطقه صرف می شود.

3 فروردین 1400

ابتکار: در برابر رئیس جمهور شدن زنان وظیفه ای ندارم

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفته است: در قبال رئیس جمهور شدن زنان که عالی ترین مقام مدیریتی در کشور است، وظیفه ای نداریم.

11 اسفند 1399

تنها هزار و 900 دستگاه از 6 هزار و 400 خودروی ثبت سفارش شده به کشور وارد شد

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: معاون وزیر صنعت مطرح کرد که تنها هزار و 900 دستگاه از 6 هزار و 400 خودروی ثبت سفارش شده به کشور وارد شده که عوارض گمرکی همه این هزا رو 900 دستگاه پرداخت شده است.

10 اسفند 1399

بانک مرکزی، تأکید مجدد بانک مرکزی بر لزوم ارایه نسخه&zwnjای از قرارداد تسهیلات به تسهیلات&zwnjگیرندگان

خبرنگاران - بانک ها و موسسات اعتباری موظف هستند مصوبات شورای پول و اعتبار و بخشنامه های بانک مرکزی مبنی بر لزوم در اختیار قرار دادن نسخه ای از قراردادهای تسهیلات بانکی به تسهیلات گیرنده/ وثیقه گذار/ضامن را رعایت کنند.

17 دی 1399

جمهوری خواستار به تصاحب سنا نزدیک شدند

ایرنا نوشت: همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،انتخاب نمایندگان سنا و کنگره در جریان است که دموکرات ها در کسب کرسی های مجلس نمایندگان رجحان دارند و جمهوری خواستار به تصاحب اکثریت مجلس سنا نزدیک می شوند.

14 آذر 1399

اصولگرایان پشت قالیباف درآمدند

در گیرودار شایعه تأیید و تکذیب ابتلای قالیباف به کرونا، اصولگرایان هم یک صدا پشت رئیس مجلس درآمده اند و از حضورش در بیمارستان بیماران مبتلا به کرونا به بهانه حضور مسئولان در کنار مردم و نمادی از مدیریت میدانی و جهادی قالیباف دفاع نموده اند. آن ها مدعی...

26 آبان 1399

جزئیات فروش نفت در بودجه سال 1400

خبرنگاران : محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره جزئیات لایحه بودجه 1400، گفت: در سال آینده آنچه از نفت قرار است عرضه شود را به دو بخش تقسیم کرده ایم.

11 آبان 1399

جایگاه کودک خودرو؛ هرآنچه که باید درباره آن بدانید

وب سایت پدال - میلاد عباسی: از بدو اختراع خودرو در اوایل دهه 1900 میلادی، عمده تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه با تمرکز بر حافظت از جان سرنشینان بزرگسال معرفی و گسترش یافتند. نخستین نمونه از جایگاه های کودک در اویل دهه 1930 معرفی شدند که وظیفه اصلی آن ها افزایش...

14 شهریور 1399

پلوسی: آمریکا بیش از 125 هزار کشته داده اما ترامپ هیچ اقدامی نمی کند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور و جمهوریخواهان ایالات متحده در برطرف مسائل مالی و بهداشتی به ویژه در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور انتقاد کرد.

7 شهریور 1399
تعداد: (26)