تنها هزار و 900 دستگاه از 6 هزار و 400 خودروی ثبت سفارش شده به کشور وارد شد

به گزارش هاست لینوکس، عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: معاون وزیر صنعت مطرح کرد که تنها هزار و 900 دستگاه از 6 هزار و 400 خودروی ثبت سفارش شده به کشور وارد شده که عوارض گمرکی همه این هزا رو 900 دستگاه پرداخت شده است.

تنها هزار و 900 دستگاه از 6 هزار و 400 خودروی ثبت سفارش شده به کشور وارد شد

هاست لینوکس | سرویس اخبار - روح الله حضرت پورطلاتپه نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس، گفت: در جلسه امروز ثبت سفارش خودروهای وارداتی با حضور خسروتاج معاون وزیر صنعت مورد بحث و آنالیز نهاده شد و معاون وزیر گزارشی در این باره به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی اضافه نمود: در ارتباط با ثبت سفارش های اجرا شده از میان 6 هزار و 400 ثبت سفارش تنها هزار و 900 دستگاه خودرو به کشور وارد شده که همه در تمام موارد عوارض گمرکی آن پرداخت شده است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: تنها موضوعی که در این باره وجود دارد این است که از دو شرکتی که برای واردات این خودروها ثبت سفارش انجام داده اند، تنها یک شرکت توانسته خودروهایش را وارد کند.

حضرت پور اظهار داشت: همچنین در این جلسه نامه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با انجام اصلاحات در قوانین به منظور بهبود شرایط کاری این سازمان در نظارت بر قیمت ها مطرح شد که این پیشنهادات از سوی اعضا مورد آنالیز قرار نگرفت.

وی در خاتمه گفت: دلیل اعضای این کمیسیون برای عدم آنالیز این پیشنهادات این بود که این موضوع باید به صورت لایحه و آن هم توسط دولت به کمیسیون ارائه گردد نه اینکه رئیس سازمان خود مستقیما پیشنهادات را در نامه ای به رئیس کمیسیون ارائه کند.

منبع: ایسنا

منبع: setare.com

به "تنها هزار و 900 دستگاه از 6 هزار و 400 خودروی ثبت سفارش شده به کشور وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها هزار و 900 دستگاه از 6 هزار و 400 خودروی ثبت سفارش شده به کشور وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید