دوچرخه سواری

خطرناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا ، بخش سوم

از قله های بلند و برفی تا گودال های عجیب در اقیانوس، سیاره زمین دارای مکان های زیبا و در عین حال، خطرناک است. در ادامه مطلب خطرناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا، قرار است سومین بخش این لیست را به شما معرفی کنیم.

22 مرداد 1401

فواید چرت زدن در طول روز

با توجه به ساعات طولانی و حجم کار روزانه، اعم از اجباری یا اختیاری بودن آن، حفظ اندازه انرژی در تمام روز، کار آسانی نیست. چقدر خوب بود اگر ما مثل یک کامپیوتر بودیم که می توانستیم در وسط روز با فشار یک دگمه تجدید قوا کنیم، همه چیز را از نو آغاز کنیم و بتوانیم...

3 تیر 1401

15 پل برتر دنیا را بشناسید!

15 پل برتر دنیا را بشناسیدپل ها مدت هاست که عرفان خاصی را برای مردم دنیا تداعی میکنند. در ادبیات، پل ها اغلب سمبل مانعی هستند که باید بر آن غلبه کرد یا گذراندن مرحله ای در زندگی از یک حالت به حالت دیگر. شاید به همین علت است که برای بسیاری از مردم مجذوب کننده...

31 فروردین 1401

با زیباترین نقاط ایران برای دوچرخه سواری آشنا شوید

علاقه مندان به دوچرخه سواری در شهرهای مختلف ایران می توانند مقاصد گردشگری زیبایی را برای این ورزش مفرح انتخاب نمایند و از آن لذتی دوچندان ببرند.

9 اسفند 1400

10 نکته ضروری برای حفظ سلامت در شرایط هوای آلوده

تهران (پانا) - آلودگی هوا نه تنها به عنوان یک موضوع زیست محیطی، بلکه به عنوان یک مساله جدی بهداشتی مطرح است. کیفیت پایین هوا می تواند چشم ها، بینی و گلو را تحریک کند، باعث تنگی نفس، تشدید آسم و سایر بیماری های تنفسی گردد و بر سیستم قلبی عروقی تأثیر بگذارد.

8 اسفند 1400

جنجال ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان در صدر اخبار !

خبرنگاران: سحر دولتشاهی این روز ها مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است. سحر دولتشاهی با انتشار تصاویر دو نفره با همایون شجریان بر رابطه عاشقانه شان مهر تایید را زد. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان می باشد.

18 مهر 1400

ساعت مچی هوشمند یا مربی ورزش های سه گانه؟

این نخستین سامانه ردگیری تناسب اندام این شرکت است که نه تنها هنگام دویدن کاربر به گردآوری داده اقدام می نماید بلکه با استفاده از همان اطلاعات به کاربر توصیه می نماید ورزش را با چه شدتی انجام دهد.

13 آبان 1399

طرح آغاز به کار اسکوتر برقی برای نخستین بار در تهران

شهردار منطقه 2 از آغاز به کار 200 دستگاه اسکوتر برقی در آینده نزدیک اطلاع داد.

7 تیر 1399