طرح آغاز به کار اسکوتر برقی برای نخستین بار در تهران

به گزارش هاست لینوکس، شهردار منطقه 2 از آغاز به کار 200 دستگاه اسکوتر برقی در آینده نزدیک اطلاع داد.

طرح آغاز به کار اسکوتر برقی برای نخستین بار در تهران

به گزارش هاست لینوکس به نقل از مهر، رسول کشت پور شهردار منطقه 2 با اشاره به رویکرد مدیریت منطقه در استفاده از تکنولوژی های نوین و توسعه حمل و نقل عمومی پاک گفت: توسعه حمل و نقل عمومی پاک و انسان محور از جمله برنامه هایی است که می تواند تا حد قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا و ترافیک تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در تداوم توسعه جهت دوچرخه سواری، طرح آغاز به کار اسکوتر برقی برای نخستین بار در تهران در منطقه 2 انجام می گردد.

به گفته کشت پور، این طرح با 200 دستگاه از جدیدترین نسل اسکوتر برقی توسط بی دود به صورت پایلوت در سعادت آباد و شهرک غرب اجرا می گردد.

شهردار منطقه 2 گفت: با توجه به ویژگی های جغرافیایی و شیب معابر در بعضی از خیابان های منطقه، دوچرخه سواری برای شهروندان را سخت نموده است که این مشکل به زودی با ورود اسکوتر برقی برطرف خواهد شد.

وی گفت: ایجاد زیرساخت مناسب جهت استفاده از دوچرخه و تکنولوژی های جدید در حمل و نقل عمومی راه حل حرکت شهر تهران به سمت حمل و نقل عمومی پاک است.

کشت پور در ادامه با اشاره به اینکه منطقه 2 با راه اندازی 27 ایستگاه دوچرخه های بی دود و توسعه جهت دوچرخه سواری پیشگام در توسعه حمل و نقل عمومی پاک است گفت: با توجه به سهم 40 درصدی منطقه از دوچرخه های اشتراکی توانسته ایم، نقش مؤثری در توسعه حمل و نقل پاک و انسان محور داشته باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "طرح آغاز به کار اسکوتر برقی برای نخستین بار در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح آغاز به کار اسکوتر برقی برای نخستین بار در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید