62 درصد آمریکایی ها عملکرد ترامپ در بحران کرونا را رد می کنند

به گزارش هاست لینوکس، نتایج یک نظر سنجی در آمریکا نشان می دهد، بیش از 60 درصد از نحوه مدیریت بحران کرونا توسط دولت دونالد ترامپ راضی نیستند و نزدیک به 90 درصد نیز گفته اند احساس امنیت برای سلامتی خود ندارند.

62 درصد آمریکایی ها عملکرد ترامپ در بحران کرونا را رد می کنند

به گزارش گروه بین الملل هاست لینوکس ، بر اساس نظر سنجی که پایگاه اینترنتی دیفنس وان برگزار کرده، 62 درصد پاسخ دهندگان واکنش دونالد ترامپ به شیوع ویروس کرونا را رد کردند.

88 درصد گفته اند هنوز نگران هستند که در ماه های آینده به ویروس کرونا مبتلا شوند و 41 درصد فکر می کنند که ایالت آنها خیلی زود در حال بازگشایی است.

60 درصد گفته اند: مدیریت ترامپ در بحران کوید 19 باعث شده تا احساس امنیت کمتری داشته باشم. تنها 25 درصد گفته اند که احساس امنیت بیشتری می کنند.

34 درصد پاسخ دهندگان واکنش مارک اسپر وزیر دفاع به بحران کرونا را تایید و 26 درصد رد کرده اند و 36 درصد نیز گفته اند نظری ندارند.

این نظر در تاریخ 8 الی 14 ماه می برگزار شده و 677 نفر نیز در آن مشارکت کرده اند. ضریب خطای این نظر سنجی پنج درصد اعلام شده است. در این نظر سنجی کارمندان دولت فدرال، افراد نظامی و غیرنظامی از وزارت دفاع، پیمانکاران دولتی و کارگران بخش خصوصی مشارکت کرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "62 درصد آمریکایی ها عملکرد ترامپ در بحران کرونا را رد می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "62 درصد آمریکایی ها عملکرد ترامپ در بحران کرونا را رد می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید