جو بایدن: اگر فلوریدا هم آبی گردد، کار تمام می گردد

به گزارش هاست لینوکس، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نمود که در صورت پیروزی در فلوریدا، رییس جمهور بعدی این کشور خواهد بود.

جو بایدن: اگر فلوریدا هم آبی گردد، کار تمام می گردد

به گزارش گروه بین الملل هاست لینوکس به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 امریکا روز پنجشنبه در کارزای انتخاباتی در کالج بروارد گفت که در صورت آبی شدن ایالت فلوریدا، کار تمام می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی هاست لینوکس بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی هاست لینوکس بخوانید. (کلیک کنید)

این اظهارات بایدن در حالی مطرح می گردد که وی پیش از این طی نطقی در ایالت اوهایو گفته بود به طبقه بندی ایالت ها به آبی (دموکرات) و قرمز (جمهوری خواه) هیچ اعتقادی ندارد.

بایدن در کارزار انتخاباتی کالج بروارد همچنین از سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در عدم مهار شیوع ویروس کرونا و مسایلی از قبیل نژادپرستی به شدن انتقاد کرد.

نامزد دموکرات ها در ادامه اظهارات خود به اتهام ترامپ درباره تعطیلی آمریکا در صورت پیروزی بایدن در انتخابات واکنش نشان داد و گفت: بار دیگر اعلام می کنم که من قرار نیست در صورت پیروزی، کشور را به تعطیلی بکشانم، بلکه می خواهم ویروس را نابود کنم.

نظرسنجی ها در آمریکا حاکی از آن است که جو بایدن نامزد دموکرات ها از رقیب خود جلوست؛ هر چند ترامپ بارها اعلام نموده که این نظرسنجی ها جعلی و ساختگی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جو بایدن: اگر فلوریدا هم آبی گردد، کار تمام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن: اگر فلوریدا هم آبی گردد، کار تمام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید