گنج اطلاعاتی کشف شده به دست صنعاء در استان الجوف چیست؟

به گزارش هاست لینوکس، ارتش و کمیته های مردمی یمن فراتر از غنیمت های نظامی بسیاری که در آزادسازی الجوف به دست آورد به گنجی اطلاعاتی دست پیدا کرد که با آن می تواند توطئه های دشمنان یمن را ثابت کند.

گنج اطلاعاتی کشف شده به دست صنعاء در استان الجوف چیست؟

به گزارش گروه بین الملل هاست لینوکس، ارتش و کمیته های مردمی یمن هفته جاری رسما از آزادسازی کامل استان الجوف در مرکز یمن خبر دادند؛ استانی که کلید حیاتی پنج استان دیگر در این کشور به شمار می رود.

در این عملیات مقادیر بسیاری زیادی سلاح و تجهیزات سنگین و سبک از جمله موشک انداز و خودروهای زرهی پیشرفته به غنیمت گرفته شد اما موضوعی که شاید در رسانه ها به آن پرداخته نشد در این عملیات ارتش یمن به اتاق های عملیات و مقرهای نظامی ائتلاف با تجهیزات کامل آن دست پیدا کرد که از جمله آنها دستیابی صنعاء به تمام اسناد دو منطقه نظامی پنجم و ششم ائتلاف سعودی در الجوف بود.

بر اساس گزارش الخبر الیمنی، این اسناد شامل بانک اطلاعاتی دو سوم نیروهای دولت مستعفی یمن و رابطه آنها با سران ائتلاف سعودی است و شکی نیست که تعداد نیروها، اسامی فرماندهان، اسامی افسران ارتباطی، حمایت مالی و تجهیزاتی، رابطه با گروه های تروریستی و دیگر مسایل شامل اسرار پنج سال درگیری است.

الخبر الیمنی اضافه نمود: دستیابی صنعاء به این اسناد دستاوردهای اطلاعاتی جدیدی برای آن محقق کرده علاوه اینکه باعث شده به ادله و اسنادی دست پیدا کند که بدون شک دشمنان خود را محکوم و توطئه های عربستان سعودی علیه یمن را ثابت می کند و در زمینه رسانه ای از آن استفاده خواهد کرد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد، دشمن سعودی صدها نفر از مزدوران را به نبرد الجوف فرستاد که بیشتر آنها از نجران، جازان و عسیر بودند؛ همچنین 250 حمله هوایی انجام دادند.

وی تأکید کرد: دشمن نخواهد توانست بیشتر عملیات های پهپادی و پیامدهای مستقیم و غیرمستقیم آن را پنهان کند . در زمان مناسب جزئیات عملیاتی که عمق سعودی را هدف گرفت، افشا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "گنج اطلاعاتی کشف شده به دست صنعاء در استان الجوف چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج اطلاعاتی کشف شده به دست صنعاء در استان الجوف چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید