فرماندار زاهدان: گاز مایع با کارت الکترونیکی سوخت توزیع خواهد شد

به گزارش هاست لینوکس، فرماندار زاهدان با اشاره به الکترونیکی شدن فرآیند دریافت گاز مایع اضافه کرد: همانطور که هم استانی ها و شهروندان مطلعند در قانون بودجه به لحاظ رفاه حال همشهریان ترتیبی اتخاذ شده که فرآورده های نفتی خصوصاً گاز مایع در بستر الکترونیکی و کارت الکترونیکی سوخت توزیع گردد.

فرماندار زاهدان: گاز مایع با کارت الکترونیکی سوخت توزیع خواهد شد

به گزارش ایسنا، ابوذر نخعی اضافه کرد: همشهریان برای دریافت گاز مایع ثبت نام های لازم در سامانه شرکت نفت را انجام دهند و همان کارتی که بابت نفت تعریف شده از همان کارت اقدام به دریافت گاز مایع خود کند.

نخعی گفت: در مورد ادارات، نهادها، اصناف نیز سامانه سدف پیش بینی شده که آن ها باید در سامانه ثبت نام و تقاضای خود را ثبت نمایند و اقدام به دریافت گاز مایع کند.

فرماندار زاهدان ادامه داد: در مورد اتباع خارجه نیز ترتیبی اتخاذ شده تا در اداره کل اتباع و امور مهاجرین جهت دریافت گاز مایع ثبت نام انجام دهند.

وی با اشاره به هدفمند شدن سیستم عرضه اضافه کرد؛ این سیستم، سیستمی نظام مند است که عرضه خارج از شبکه را محدود و حذف میکند و شهروندان بدون واسطه می توانند گاز مایع خود را دریافت نمایند.

نخعی اظهار داشت: شهروندانی که از گاز مایع جهت سوخت خودرو استفاده می نمایند با تدابیر پیش بینی شده به شرکت ها توزیع نماینده ابلاغ شده تاسیساتی ایجاد گردد تا بصورت استاندارد، گاز مورد احتیاج در اختیار مردم قرار گیرد و سطح ایمنی بالاتر و توزیع آن به صورت منظم و عادلانه صورت پذیرد.

منبع: فرارو

به "فرماندار زاهدان: گاز مایع با کارت الکترونیکی سوخت توزیع خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار زاهدان: گاز مایع با کارت الکترونیکی سوخت توزیع خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید