کلاس های مجازی ترم آینده دانشگاه رازی به وسیله مرکز این دانشگاه برگزار می گردد

به گزارش هاست لینوکس، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برگزاری کلاس های مجازی در ترم آینده از مرکز دانشگاه انجام می گردد و صرفا به وسیله IP دانشگاه قابل پذیرش است.

کلاس های مجازی ترم آینده دانشگاه رازی به وسیله مرکز این دانشگاه برگزار می گردد

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه هاست لینوکس، گفت: برگزاری کلاس های مجازی در ترم آینده از مرکز دانشگاه انجام می گردد و صرفا به وسیله IP دانشگاه قابل پذیرش است و انتظار می رود اساتید برنامه خود را برای حضور جدی تر در ترم آینده، از هم اکنون تدارک ببینند.

اعلمی آل آقا درباره ذخیره سازی محتوا های درسی اساتید در سامانه LMS ابراز کرد: در تدارک خرید سرور های جدید و سیستم های ذخیره سازی بیشتر هستیم، اما در فضای مالی امروز و با توجه به این بازار نمی توانیم انتظار شرایط خیلی آرمانی برای تامین احتیاج های دانشگاه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام کرد: اساتید دانشگاه می توانند برای احراز صلاحیت علمی دانشجویان ارزیابی های متعددی داشته باشند و با دادن فرصت به دانشجو می توان این مسئله را تا حدودی کنترل کرد.

وی در مورد شیوه ارائه دروس عملی اظهار کرد: برای ارائه دروس عملی به صورت فیلم و در فضای مجازی، اداره آموزش دانشکده ها باید لیست درس های عملی که به صورت غیرحضوری قرار است ارائه گردد را در اسرع وقت به حوزه آموزشی دانشگاه ارائه کند و برای ارائه باقی دروس عملی اعم از آزمایشگاه ها و کارگاه ها نیز معاونت دانشجویی تدارک استفاده از خوابگاه ها بر اساس پروتکل های ستاد مبارزه با کرونا را دیده است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام نمود: در بحث هدفمندسازی خاتمه نامه ها، سند الزامات هدفمندسازی خاتمه نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها مجددا برای اجرا به دانشگاه ها ارسال شده کما اینکه دانشگاه رازی از دو سال پیش در تدارک این راستا بود و خوشبختانه در بحث پژوهش های تقاضامحور این آمادگی در دانشگاه به وجود آمده و پیش بینی می گردد در آینده ظرفیت تحصیلات تکمیلی به ظرفیت پژوهش های تقاضامحور پیوند بخورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاس های مجازی ترم آینده دانشگاه رازی به وسیله مرکز این دانشگاه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های مجازی ترم آینده دانشگاه رازی به وسیله مرکز این دانشگاه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید