موعد ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری اعلام شد

به گزارش هاست لینوکس، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا خاتمه شهریورماه فرصت دارند، اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

موعد ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری اعلام شد

به گزارش هاست لینوکس، محمد مسیحی گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری که مطابق قانون باید تا 31 تیر ماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه اقتصادیاتی خود اقدام کنند، امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیری که این معضل بر کسب و کار و مشاغل کشور داشته است، براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تا 31 شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه اقتصادیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور اقتصادیاتی کشور ارسال و اقتصادیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

طبق اعلام سازمان امور اقتصادیاتی، وی تاکید کرد: مودیان ضروری است اظهارنامه اقتصادیاتی عملکرد سال 1398 خود را با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک اقتصادیاتی به نشانی tax.gov.ir به صورت الکترونیکی ارائه کرده و از هر گونه مراجعه غیرضرور به ادارات اقتصادیاتی اجتناب کنند.

گفتنی است؛ فعالان اقتصادی در صورت عدم ارائه اظهارنامه اقتصادیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت اقتصادیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "موعد ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موعد ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید