پیش بینی ایجاد 53 هزار شغل در فارس

به گزارش هاست لینوکس، خبرنگاران/فارس استاندار فارس با بیان اینکه در برنامه اشتغال سال 99 ایجاد 53 هزار شغل در استان پیش بینی شده اظهار کرد: بر اساس آمار منتشر شده نرخ فلاکت در فارس جز بهترین هاست که نشان از فعالیت موثر دستگاه ها دارد و نگفتن این فعالیت ها ظلم بر نظام و دولت است.

پیش بینی ایجاد 53 هزار شغل در فارس

عنایت الله رحیمی پنج شنبه 25 اردیبهشت در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی فارس با گرامیداشت شبهای قدر و تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و ابراز امیدواری برای تسریع در حل مسائل سرمایه گذاری و تاکید رهبری در جهش تولید گفت: کارگروه های مختلفی برای هموار کردن بستر تولید فعال است و باید از این فعالیت ها نتیجه ملموس به دست آوریم.

او خاطر نشان کرد: اولویت های اقتصادی ما اشتغال و حمایت از بنگاه های اقتصادی؛ تقویت ظرفیت تولید و حل مسائل بنگاه های آسیب دیده از کرونا است که در این زمینه باید از تسهیلات دولت بهره گیری کرد.

استانداز فارس با بیان اینکه با بیان اینکه عده ای تلاش دارند تا سطح انتظارات را بالا ببرند، گفت: در بیشتر زمینه ها دستاوردهای خوبی داشته ایم و در این خصوص دستگاه های باید از انفعال اطلاع رسانی خارج شوند و در مقابل اطلاعات ناقص منتشر شده و علی رغم تنگناها اعلام کنند که نظام بیکار ننشسته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیش بینی ایجاد 53 هزار شغل در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ایجاد 53 هزار شغل در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید