خبرنگاران امور بانکی چهارمحال و بختیاری در قالب خدمات دولت الکترونیک ارائه گردد

به گزارش هاست لینوکس، شهرکرد- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره توسعه خدمات دولت الکترونیک برای کاهش مراجعات حضوری به دستگاه ها و نهادها، بر استفاده بیش از پیش از این خدمات از سوی بانک ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید نمود.

خبرنگاران امور بانکی چهارمحال و بختیاری در قالب خدمات دولت الکترونیک ارائه گردد

الله کرم نصیری روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی بانک های این استان اضافه کرد: همه دستگاه ها و نهادها در کنار مردم ، باید با رعایت پروتکل های بهداشتی در مهار شیوع ویروس کرونا اقدام نمایند و در این میان یکی از بخش هایی که به سبب حجم بالای مراجعات باید این مهم را با جدیت پیگیری کند بانک ها است.

وی ادامه داد: تصمیم ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع کرونای استان بر این است که بانک ها که جرو مشاغل گروه یک به شمار می فرایند از روز دوشنبه 23 فروردین به مدت 10 روز با یک سوم ظرفیت خود فعال باشند و سایر کارمندان در دورکاری به انجام وظایف خود بپردازند.

نصیری با تاکید بر نظارت دورکاری کارمندان، توضیح داد: هدف از دورکاری و کاهش حضور کارمندان در بانک، جلوگیری از شیوع کرونا است و نباید به بهانه دورکاری در ساعات کاری از منزل خارج شد و یا در دورهمی ها و تجمعات حضور پیدا کرد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری استفاده بیش از پیش از خدمات دولت الکترونیک را مهمترین ابزار برای کاهش مراجعه مردم به بانک ها بیان کرد و گفت: در مورد شیوه و راه های استفاده از این خدمات به نحو شایسته ای اطلاع رسانی گردد تا مردم در منزل امور بانکی خود را انجام دهند و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

نصیری خاطر نشان کرد: در اموری که نمی توان به وسیله خدمات دولت الکترونیک استفاده کرد، میز خدمت در خارج از بانک و در فضای باز ایجاد گردد و به امور مردم رسیدگی کرد تا از ازدحام در شعب جلوگیری گردد.

به گزارش هاست لینوکس، بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، استان چهارمحال و بختیاری از نظر میزان بروز بیماری کووید 19 در رتبه چهار کشور واقع شده است.

تمامی شهرستان های 10 گانه این استان در شرایط قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

طبق مصوبه روز یکشنبه 22 فروردین ستاد استانی کرونا، مشاغل گروه یک این استان از جمله بانک ها باید با یک سوم کارمندان خود فعال باشند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران امور بانکی چهارمحال و بختیاری در قالب خدمات دولت الکترونیک ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امور بانکی چهارمحال و بختیاری در قالب خدمات دولت الکترونیک ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید