برنامه ویژه ترامپ برای ماندن در قدرت

به گزارش هاست لینوکس، تام راجرز موسس شبکه CNBC مدعی است ترامپ اگر توسط رای دهندگان به عنوان ریاست جمهور ابقا نگردد گردد بازهم کوشش خواهد نمود حتی شده به مدت چند ماه بیشتر در مسند ریاست جمهوری باقی بماند.

برنامه ویژه ترامپ برای ماندن در قدرت

به گزارش هاست لینوکس، به نقل از را استوری، تام راجرز معتقد است ترامپ شانس پیروزی در انتخابات را ندارد اما برای در قدرت ماندن هرکاری می نماید.

از دید او بایدن برنده عمومی انتخابات خواهد شد و ترامپ شرایط اضطراری اعلام نموده و مدعی دخالت چین در انتخابات به سود بایدن خواهد شد.

راجرز در مورد اثبات ادعایش نیز گفت: چرا فکر می کنم این موضوع غیر واقعی است؟ تنها ده روز پیش ترامپ توئیت کرد که انتخابات 2020 فریب است. میلیون ها تعرفه رای الکترونیکی از سوی کشورهای خارجی چاپ خواهد شد. و این رسوایی روزگار ما خواهد بود.

به نظر راجزر ترامپ در حال زمینه چینی است. ترامپ کوشش خواهد نمود دادستان کل را متقاعد سازد که با اعطای اختیارات اضطراری رئیس جمهوربه وی موافقت کند.

البته بایدن نیز می تواند این مسئله را در دادگاه به چالش بکشد. گفتنی است قاعدتا دیوان عالی کشور انتخابات به جمهوریخواهان واگذار نمی نماید اما در عوض مهلتی را برای آنالیز به شکایات در نظر می گیرد.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "برنامه ویژه ترامپ برای ماندن در قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه ترامپ برای ماندن در قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید