خبرنگاران ادعای تازه ترامپ درباره تقلب در انتخابات آمریکا

به گزارش هاست لینوکس، لندن - خبرنگاران - دونالد ترامپ دو روز پس از تعیین شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ادعای تازه ای را درباره احتمال تقلب در این رویداد مهم مطرح نمود و گفت: گوش به زنگ باشید.

خبرنگاران ادعای تازه ترامپ درباره تقلب در انتخابات آمریکا

به گزارش هاست لینوکس، رییس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: تعیین شدن حدود آرا حتی بیشتر از حد انتظار است. تعداد بسیار زیادی از آرا تحت تأثیر قرار می گیرند. گوش به زنگ باشید.

ترامپ پیشتر هم ادعاهایی را درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح نموده بود. او بعد از اعلام پیروزی جو بایدن نامزد حزب دمکرات در توییتی ادعا کرد که 71 میلیون رای به دست آورده و در انتخابات برنده شده است اما به ناظران ستاد وی اجازه ورود به اتاق های شمارش رای داده نشد.

وی در پیامی توئیتری که با حروف عظیم انگلیسی نوشت، اظهار داشت: ناظران اجازه نداشتند که وارد اتاق های رای شوند. من برنده انتخابات شده و 71 میلیون رای قانونی به دست آوردم.

وی اضافه نمود: چیزهای بدی رخ داد که به ناظران ما اجازه داده نشد، آنها را ببینند. میلیون های برگه رای پستی برای کسانی فرستاده شد که اصلا درخواستی برای این برگه ها نداشتند.

شبکه اجتماعی توئیتر بلافاصله به این توئیت برچست زد و نوشت: این ادعا درباره تقلب انتخاباتی مورد مناقشه است.

جو بایدن با کسب 290 رای الکترال در برابر تنها 214 رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس گیر ابتدا با هم حزبی های خود به رقابت برخاست و پایان در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ادعای تازه ترامپ درباره تقلب در انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادعای تازه ترامپ درباره تقلب در انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید