34 مرکز بهزیستی سمنان به وسایل هنری مجهز شدند

به گزارش هاست لینوکس، معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان از تجهیز 34 مرکز روزانه و شبانه روزی تحت نظارت به وسایل یاری آموزشی در زمینه هنری اطلاع داد.

34 مرکز بهزیستی سمنان به وسایل هنری مجهز شدند

میراج، معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: هم اکنون 13 هزار و 630 نفر در قالب یک هزار و 744 نفر در بخش بینایی، دو هزار و 961 نفر ذهنی، یک هزار و 576 نفر روان، یک هزار و 683 نفر شنوایی، 752 نفر صوت و گفتار و چهار هزار و 914 نفر جسمی حرکتی از خدمات بهزیستی در معاونت توان بخشی این اداره کل بهره مند می شوند.

وی در شرح توان بخشی مبتنی بر جامعه گفت: برنامه ای برای ارائه خدمات توان بخشی، کاهش فقر، برابرسازی فرصت ها و فراگیرسازی اجتماعی افراد دارای معلولیت وجود دارد که به وسیله کوشش های مشترک افراد دارای معلولیت، خانواده ها و سازمان های آنها، اعضای جامعه و سایر بخش های دولتی و غیردولتی مرتبط با حوزه های سلامت، آموزش، اشتغال و اجتماعی انجام می گردد.

معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: با دارا بودن جامعه هدفی از مددجویان، نیازمند برنامه ریزی و داشتن اهداف هدفمند و دقیق هستیم تا با اجرا و کنترل آن ها بتوان در راستای رسیدن به اهداف پیش بینی شده گام برداشت.

وی اضافه کرد: سه هزار و 958 پرونده در برنامه توان بخشی مبتنی بر جامعه در حال دریافت خدمات از بهزیستی هستند و 124 پرونده نیز یاری هزینه دسترسی و مناسب سازی منزل و خودروی معلولان دریافت نموده اند و 6 جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان برگزار شده است.

هاست لینوکس سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "34 مرکز بهزیستی سمنان به وسایل هنری مجهز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "34 مرکز بهزیستی سمنان به وسایل هنری مجهز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید