پول خرید طارمی را فقط در انگلیس دارند؟

به گزارش هاست لینوکس، ممکن است باشگاهی از لیگ برتر انگلیس مقصد بعدی مهدی طارمی، ستاره ایرانی ریو آوه لقب گیرد.

پول خرید طارمی را فقط در انگلیس دارند؟

به گزارش گروه ورزشی هاست لینوکس، به نظر می رسد با توجه به عملکرد فوق العاده مهدی طارمی در لیگ پرتغال و گلزنی ای پیاپی او در ترکیب ریوآوه، جدایی این بازیکن از این باشگاه قطعی باشد و در هفته های اخیر برآورد های فراوانی در خصوص مقصد احتمالی مهدی طارمی منتشر شده است.

امروز نشریه پرتغالی ابولا در گزارشی مدعی شد یک باشگاه لیگ رجحان برای آنالیز شرایط انتقال احتمالی از مهدی طارمی وارد عمل شده و نام مهاجم ایرانی باشگاه ریوآوه در لیست خرید سه نفره این باشگاه برای تقویت خط حمله قرار گرفته است.

اخباری در خصوص برچسب ده میلیون یورویی برای فروش مهدی طارمی منتشر شده و به نظر می رسد تیم هایی از پرتغال مانند پورتو و براگا نیز از کوشش برای جذب این بازیکن هنوز دست نکشیده اند. سرجیو کونسسائو و پینتو داکاستا پیش از این با آنتونیو سیلوا کامپوس، مدیر ریو آوه برای انتقال مهدی طارمی به پورتو وارد مذاکره شده اند.

همچنین نشریه ابولا در ادامه مدعی شد آنتونیو سالوادور، مدیر براگا نیز همین فرایند را طی نموده و مذاکرات این باشگاه نیز برای خرید مهدی طارمی شروع شده است. البته پورتو برای جذب بازیکن جدید احتیاج به فروش بازیکن دارد و در این میان مدیران ریو آوه نیز کوشش می نمایند مهدی طارمی را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پول خرید طارمی را فقط در انگلیس دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول خرید طارمی را فقط در انگلیس دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید