هرمزگان مجوز واردات واکسن کرونا دریافت کرد

به گزارش هاست لینوکس، استاندار هرمزگان از دریافت مجوز یکی از سازمان های این استان جهت واردات واکسن کرونا خبرداد.

هرمزگان مجوز واردات واکسن کرونا دریافت کرد

به گزارش هاست لینوکس هرمزگان، استاندار هرمزگان از دریافت مجوز یکی از سازمان های این استان جهت واردات واکسن کرونا خبرداد.

دکتر فریدون همتی، استاندار هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در بندرعباس بیان نمود: امروز شاهد شروع مرحله سوم کارآزمایی واکسن ایران-کوبا در بندرعباس هستیم و اطمینان دارم با اعتماد مردم به این واکسن که فراوری متخصصان داخلی مان است، به سمت بهبود شرایط کشور پیش می رویم.

وی اضافه نمود: امروز کشورمان همگام با کشورهای پیشرفته در فراوری واکسن کرونا پیشقدم و پیشرو است.

وی تاکید نمود: برای استفاده گسترده از واکسن کرونا بیشتر امید خود را به واکسن داخلی بسته ایم،و امیدواریم نتایج این مرحله هم مفید و مناسب باشد تا شاهد فراوری انبوه آن باشیم.

وی از واردات واکسن به هرمزگان اطلاع داد و اضافه نمود: به موازات دریافت سهمیه واکسن کرونا وارداتی یا فراوریی داخل، از چند وقت قبل یکی از مجموعه های داخل استان با پیگیری گسترده استانداری در این خصوص فعال شده است.

استاندار ادامه داد: این مجموعه مجوز واردات دریافت نموده و امیدوارم پیروز شویم اولین محموله را به استان هرمزگان وارد کنیم و بخش وسیعی از جمعیت استان را بتوانیم واکسینه کنیم.

دکتر همتی اظهار کرد: با تکیه بر بنگاه های فراوریی و مشارکت صنایع استان هرمزگان این جهت را طی خواهیم کرد و امیدوارم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

به گفته استاندار هرمزگان این مجموعه جز سه یا چهار مجموعه دارای مجوز واردات واکسن کشور است.

منبع: جام جم آنلاین

به "هرمزگان مجوز واردات واکسن کرونا دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگان مجوز واردات واکسن کرونا دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید