نامه هشدار آمیز مقام های آلمانی درباره شرایط حاد کرونایی کشورشان

به گزارش هاست لینوکس، دو تن از نخست وزیران ایالات مهم آلمان در نامه ای خطاب به همتایان خود شرایط کرونایی در کشورشان را بسیار جدی ارزیابی نموده و خواستارمحدودیت های سختگیرانه واحد برای مهار این اوضاع شدند.

نامه هشدار آمیز مقام های آلمانی درباره شرایط حاد کرونایی کشورشان

به گزارش گروه بین الملل هاست لینوکس به نقل از ان تی وی آلمان، مارکوس زودر، رئیس حزب سوسیال مسیحی و نخست وزیر ایالت بایرن و وینفرید کریتشمن، نخست وزیر ایالت بادن وورتمبرگ آلمان در نامه ای خطاب به سران ایالات آلمان با تاکید بر اینکه شرایط کرونایی خیلی جدی تر از آن حدی است که فکرش را بکنیم درخواست کردند که محدودیت های موسوم به ترمز اضطراری بدون تردید و کاملا اجرایی گردد.

این سیاستمداران تاکید کردند که شرایط بسیار جدی تر از آن است که خیلی ها معتقدند و دیگر نباید درباره آن بحث کرد.

این دو سیاستمدار بلند پایه آلمانی در این نامه مشترک خطاب به همتایان خود در دیگر ایالات آلمان خواهان یک سیاست بحران قاطعانه تر شدند. آن ها اعلام نمودند که کرونا همچنان آلمان را تحت کنترل دارد و در بر گرفته است.

در این نامه آمده است: موج سوم کرونا چندین هفته است که بی وقفه در سراسر کشور جولان می دهد. شرایط بسیار جدی تر از آن چیزی است که خیلی ها اعتقاد دارند. حالا ما باید مسئولیت خود را بپذیریم و دیگر بحث نکنیم. ویروس هیچ گونه تاخیری را نمی بخشد. هر روز انتظار به مفهوم هزاران مورد ابتلای جدید به کرونا است که به طرز آشکاری کشور ما را فرا می گیرد.

در این نامه آمده است: همه ابزارهایی که می توان با آن با کرونا مبارزه کرد موجود است و بخصوص شرایط تصمیم گیری مشترک اهمیت بالایی دارد.

این دو مقام آلمانی در این نامه از همکاران خود درخواست کردند محدودیت های سختگیرانه برای مهار کرونا را در دستور کار قرار دهند و خواهان اقدامات مشترک و واحد از طرف همه ایالات شدند.

در این نامه آمده است: ما باید حالا خود را در برابر این چالش قرار دهیم و به صورت قاطعانه با کرونا مبارزه کنیم؛ در غیر این صورت خطر رفت و برگشت این بحران تا تابستان همچنان ادامه خواهد داشت.

آن ها این نامه را این طور به انتها رساندند که ما همچنان به صورت مشترک علیه این ویروس و برای سلامت مردم کشورمان مبارزه می کنیم.

رئیس انجمن فدرال پزشکان در بخش بهداشت عمومی در آلمان هم خواهان اعمال قرنطینه سختگیرانه برای مهار کرونا در این کشور شده و اعلام نموده که کاهش محدودیت ها به مفهوم تماس بیشتر افراد با هم است.

وی در این باره گفته است که در صورت افزایش تعداد مبتلایان ردیابی برای مقامات بهداشتی سخت و یا غیر ممکن می گردد و اگر ما نتوانیم زنجیره ابتلا را ردیابی کنیم این پاندمی از کنترل خارج می گردد.

این مقام مسئول در آلمان همچنین گفت: واکسیناسیون نمی تواند موج سوم کرونا که ما در آن قرار داریم را بشکند، از این رو پایین آوردن آمار مبتلایان اهمیت دارد. این امر تنها با اعمال محدودیت سختگیرانه امکان پذیر است.

شمار بیماران بستری شده در بخش های مراقبت های ویژه در آلمان هم همچنان رود افزایشی داشته و روز سه شنبه به 3587 مورد افزایش پیدا کرد.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از ابتلای حدود 17051 مورد ابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت خبر داده و اعلام نمود که در این مدت 249 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 2816046 نفر به کرونا مبتلا شده و 76916 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نامه هشدار آمیز مقام های آلمانی درباره شرایط حاد کرونایی کشورشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه هشدار آمیز مقام های آلمانی درباره شرایط حاد کرونایی کشورشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید