معرفی بازی موبایل نوروزی؛ برترین های اطلاعات عمومی

به گزارش هاست لینوکس، در این مطلب به معرفی چهار بازی برتر حال حاضر در زمینه اطلاعات عمومی برای پلتفرم اندروید می پردازیم که در عین ساده و مجذوب کننده بودن، فوق العاده سرگرم کننده و چالش برانگیز هستند.

معرفی بازی موبایل نوروزی؛ برترین های اطلاعات عمومی

بازی های ویدیویی برای گذراندن اوقات فراغت برترین انتخاب یا حداقل یکی از برترین راه چاره ها به حساب می آیند. اما این بازی ها همواره قرار نیست به سبک اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی یا سبک های معروف حال حاضر باشند. گاهی اوقات کاربر احتیاج دارد تا با به چالش کشیدن اطلاعات عمومی و شناخت خود از محیط اطرافش بازی کند و سرگرم گردد.

اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که از کشت و کشتار دشمنان خسته شده اید و نمی خواهید وقت خود را با ماشین بازی، مسابقات ورزشی، مبارزه و… بگذرانید، پیشنهاد می گردد این مطلب را از دست ندهید چرا که قصد داریم به معرفی چند بازی در زمینه اطلاعات عمومی بپردازیم که فوق العاده سرگرم نماینده، مجذوب نماینده و چالش برانگیز هستند و در عین حال می توانند اطلاعات عمومی شما را هم در چندین زمینه گوناگون افزایش دهند.

در این مطلب به معرفی 4 بازی در سبک پرسش و پاسخ و اطلاعات عمومی می پردازیم. این بازی ها به توضیح زیر هستند.

  • کوئیز آو کینگز
  • QuizUp
  • Trivia Crack
  • Heads Up

1. کوئیز آو کینگز

نخستین بازی این فهرست، یک بازی ایرانی اما فوق العاده مهیج و مجذوب نماینده با نام کوئیز آو کینگز است که می تواند ساعت ها شما را دیگر رقابت با کاربران دیگر کند. این بازی آنلاین است و در آن شما با نام کاربری خود، با سایر بازیکنان به رقابت می پردازید. رقابت در این بازی به سبک پرسش و پاسخ است. به این صورت که شما با یک فرد دیگر در زمینه های مختلف نظیر ورزشی، فوتبال، زبان انگلیسی، هنر، تاریخ، جغرافیا، ریاضی و… به رقابت می پردازید.

قابلیت های مجذوب نماینده کوئیز آو کینگز به همین ها خلاصه نمی گردد. بسیاری از کاربران پیش تر این بازی را تجربه نموده و بعدها آن را حذف کردند اما باید بدانید این بازی در حال حاضر 5 میلیون بار در پلی استور دانلود شده و فوق العاده محبوب و پرطرفدارتر از قبل شده است چرا که استودیوی سازنده قابلیت های مجذوب نمایندهی را به آن اضافه نموده است.

این بازی اکنون هم به صورت گروهی و هم به صورت انفرادی قابل انجام است. البته اتفاقی که در هر حالت رخ می دهد فرقی با هم ندارد جز اینکه یک بازی را به یاری گروه و دیگری را به صورت فردی انجام می دهید. مزیت بازی گروهی هم این است که هر فردی که توانایی پاسخ به پرسش های یک زمینه خاص را داشته باشد، می تواند به آن پرسش ها پاسخ دهد تا امتیاز گروه بیشتر و شانس آن برای برنده شدن افزایش پیدا کند.

بعلاوه یک حالت لیگ ستاره هم برای بازی در نظر گرفته شده که می توانید با پاسخ به 12 پرسش، جایزه دریافت کنید. البته باید بیشتر از تمام کسانی که در لیگ ستاره شرکت می نمایند به پرسش ها پاسخ دهید تا بتوانید مقام نخست تا سوم را کسب کنید. پیشنهاد می گردد این بازی مجذوب نماینده را از دست ندهید چرا که حتی در جمع دوستان هم می توانید آن را نصب نموده و اطلاعات عمومی یکدیگر را در زمینه های مختلف به چالش بکشید.

2. QuizUp

اگرچه کوئیز آو کینگز به عنوان یک بازی ایرانی واقعا مهیج و هیجان انگیز است اما نمی توان اینکه QuizUp برترین عنوان تریویا در جهان است را انکار کرد. این بازی که استودیوی Plain Vanilla Games Corp پشت آن قرار گرفته است توانست در کشورهای بزرگ جهان نظیر آمریکا، کانادا و… پردانلودترین بازی گوگل پلی لقب بگیرد.

این بازی حدود 50 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که می توانید با آن ها ارتباط برقرار نموده و آن ها را به چالش بکشانید. در این بازی 500 دسته مختلف وجود دارد که پرسش های موجود در آن ها در مجموع به 300 هزار می رسد. البته این اندازه هر هفته در حال آپدیت شدن و بیشتر شدن است. بنابراین نگران نباشید که بعد از مدتی، شاید پرسش ها برایتان تکراری گردد چون اصلا این اتفاق رخ نمی دهد.

این بازی هم مثل هر بازی دیگری در این زمینه اطلاعات عمومی شما را هدف قرار می دهد و در نهایت اطلاعات شما از جهان اطرافتان بیشتر می گردد. بنابراین خیلی برد و باخت نباید اهمیت داشته باشد. هرچند اگر اطلاعات عمومی خوبی داشته باشید و در پی این باشید که کسی را به چالش بکشید، این بازی قطعا شما را ساعت ها مشغول خود خواهد نمود. متأسفانه نسخه iOS این بازی یافت نشد اما لینک یک بازی با امتیاز عالی در سبک مشابه در ادامه قرار داده شده است.

3. Heads Up

سومین بازی فهرست اما اندکی با دو بازی بالا تفاوت دارد. این بازی در واقع همان پانتومیم معروف است که خیلی از ما در جمع دوستان و آشنایان آن را انجام داده و لذت می بریم و لحظات شادی را سپری می کنیم. این بازی بسیار ساده است. به این صورت که فقط کافی است هر بار گوشی خود را تکان دهید تا یک کلمه روی نمایشگر ظاهر گردد. حال باید بدون اینکه به کلمه نگاه کنید، با هدایت دوستانتان که آن کلمه را دیده اند، نام آن را حدس بزنید.

این بازی اگر در جمع های چند نفره انجام گردد بسیار لذت بخش تر خواهد بود چرا که می توانید به دو گروه تقسیم شده و چند مرحله با یکدیگر بازی کنید تا در نهایت گروه برنده معین گردد. این بازی به اطلاعات عمومی شما اضافه نمی نماید. در واقع نمی توانیم بگوییم خیلی می توانید با انجام این بازی مهارت خاصی را در خود افزایش دهید اما با این حال سرگرم شدن هم نعمتی است که خوشبختانه این بازی آن را برای شما فراهم می نماید.

این بازی برای پلتفرم موبایل در دسترس قرار گرفته است ولی اگر در اجرای آن با مشکل روبرو شدید حتما از اپلیکیشن های تغییردهنده IP بهره ببرید چون شاید سرورهای آن از دسترس خارج باشند.

4. Trivia Crack

Trivia Crack یک بازی فوق العاده مجذوب نماینده و سرگرم نماینده در سبک اطلاعات عمومی به شمار میرود که استودیوی خلاق Etermax آن را طراحی و با امکان خرید درون برنامه ای در گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار داده است. این بازی برخلاف Heads UP که مبتنی بر حدس و گمان بر اساس شواهد است، بیشتر با اطلاعات عمومی شما سر و کار دارد و در واقع شبیه به دو بازی ابتدایی فهرست است.

اگر فکر می کنید در زمینه هایی نظیر علوم، تفریح، هنر، جغرافیا، تاریخ و… اطلاعات خوبی دارید، حتما Trivia Crack را دانلود و تجربه کنید چرا که می تواند شما و مهارت هایتان را به چالش بکشد. در این بازی بیش از 2 هزار پرسش در زمینه های مختلف وجود دارد که می توانید با انتخاب دسته دلخواه خود، شانستان را برای پیروزی افزایش دهید.

این بازی در حال حاضر از 20 زبان زنده جهان پشتیبانی می نماید (فارسی در فهرست نیست)، امکان ساخت پرسش های سفارشی را به کاربران می دهد، امکان چت با کاربران در آن وجود دارد و بسیاری جنبه های دیگر که در مجموع آن را به یکی از برترین بازی های فکری در این زمینه تبدیل نموده است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی بازی موبایل نوروزی؛ برترین های اطلاعات عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی موبایل نوروزی؛ برترین های اطلاعات عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید