رسیدگی فوری به شکایت گردشگران از تاسیسات گردشگری استان گلستان

به گزارش هاست لینوکس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از رسیدگی فوری به شکایات مردم و گردشگران از تأسیسات گردشگری استان در راستای اجرای کامل دستورالعمل مقابله با کرونا ویروس اطلاع داد.

رسیدگی فوری به شکایت گردشگران از تاسیسات گردشگری استان گلستان

به گزارش هاست لینوکس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، احمد تجری امروز سه شنبه 20 اسفندماه 98 با اعلام این خبر گفت: بر اساس ابلاغ جدید از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در راستای اجرای تکالیف محوله مبنی بر پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، ضمن تشدید نظارت بر فعالیت تأسیسات تحت پوشش این اداره کل، به شکایت مردم و گردشگران از تأسیسات گردشگری با قید فوریت رسیدگی می گردد.

او اظهار داشت: برای تسهیل امور و آرامش خاطر هم وطنان شریف در این حوزه شکایات ارسالی از سوی مردم و گردشگران به صورت روزانه رسیدگی و گزارش اقدامات به حوزه ستادی ذی ربط اعلام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان همچنین با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی ویژه برای آنالیز اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی به تأسیسات استان، از برخورد جدی با واحدهای غیرمجاز گردشگری و جلوگیری از فعالیت این واحدها اطلاع داد.

او از تمامی تأسیسات و واحدهای تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان خواست تا اطلاع ثانوی از برگزاری دوره های آموزشی، همایش، جلسات و نشست هایی که موجب تردد و آمدوشد جمعی افراد را از مکان های دیگر فراهم می سازد، خودداری نمایند.

منبع: میراث آریا

به "رسیدگی فوری به شکایت گردشگران از تاسیسات گردشگری استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی فوری به شکایت گردشگران از تاسیسات گردشگری استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید