خنیفر: برنامه باید توام با کارنامه باشد

به گزارش هاست لینوکس، تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان را حلقه اتصال دانشجو معلم با دانشگاه، جامعه و آینده دانست.

خنیفر: برنامه باید توام با کارنامه باشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، صبح امروز، نشست اعضای هیات مدیره انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان با حضور حسین خنیفر، در مکان سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار گشت.

در این نشست، حسین خنیفر، انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان را حلقه اتصال دانشجو معلم با دانشگاه، جامعه و آینده دانست و شرح داد: این سه رکن اصلی، لازمه پیشرفت دانشگاه فرهنگیان است.

خنیفر، با مهم برشمردن وظایف متولی اصلی انجمن، تعریف و سهیم شدن سایر معاونت ها در راستای تحقق و پیشبرد اهداف پیش روی انجمن دانش آموختگان دانشگاه را لازم و ضروری خواند.

وی تصویب آیین نامه و شکل گیری تشکیلات به منظور تعریف فعالیت ها را مهم ذکر کرد و گفت: برنامه باید توام با کارنامه باشد. بنابراین برپایی جلسات مستمر و مستند شدن این جلسات برای ارسال به ستاد مرکزی ضروری است.

خنیفر، با تاکید بر عضوگیری افراد علاقمند به همکاری و فعالیت در این انجمن شرح داد: با فعالیت نیروی انسانی خلاق و پویا شاهد پیشرفت امور و دستیابی هر چه سریع تر به اهداف پیش رو خواهیم بود.

وی، با اشاره به تلاش این انجمن در راستای تولید فصلنامه گفت: با تولید و نشر فصلنامه های جامع و کامل علمی و تخصصی شاهد تبادل منابع و مراجع برای استفاده استادان و دانشجو معلمان و ایجاد بستری مناسب برای ارائه اندیشه های نو در سطح دانشگاه فرهنگیان، همچنین آینده اندیشی در راستای توسعه علمی کشور خواهیم بود.

خنیفر، در ادامه برپایی فصلی جلسات به مدت زمان یک ساعت را مهم خواند و افزود: بهره مندی از تجارب سایر دانشگاه های داخلی و خارجی در انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و خلق و ارائه ایده های بدیع و نو همراه با ارتباط تنگاتنگ با 98 پردیس و مرکز دانشگاه فرهنگیان از دیگر فعالیت های این انجمن به شمار می رود.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، ارتباط موثر انجمن با معاونان و مدیران دانشگاه را مهم دانست و با یادآور شدن انعکاس مطالبات در این انجمن گفت: راه اندازی سایت و یا کانال تخصصی، فعالیتی دیگر از جانب این انجمن به منظور عضوگیری و قوی عمل کردن است.

وی، با تاکید بر تنوع و عضویت افراد از همه استان ها از سال اول تا چهارم در انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان شرح داد: در انجام کار باید مثبت اندیش بود. چرا که افعال منعی و منفی منجر به انجام نشدن کار می شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به امید توام با شادی همراه با حفظ ارزش ها، پیش داوری را خطرناک دانست و گفت: با نگاه تخصصی و علمی به امور و عدم سیاست زدگی قطعا شاهد استمرار فعالیت های مثبت و رو به رشد خواهیم بود.

خنیفر، با تاکید بر کیفیت خروجی کار، برخورداری از برنامه یک ساله را مهم بیان نمود و افزود: شایسته است به منظور تسهیل و تسریع فعالیت ها اواخر بهمن و یا اوایل اسفند ماه برنامه فعالیت کاری سال بعد تنظیم و تدوین شود.

وی در پایان تعامل متقابل دانشجو معلمان، نومعلمان و دانشگاه با یک دیگر را فرصتی مناسب برای تحقق اهداف علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "خنیفر: برنامه باید توام با کارنامه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنیفر: برنامه باید توام با کارنامه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید