توصیه هایی به دیابتی ها برای انتخاب فست فود

به گزارش هاست لینوکس، افراد مبتلا به دیابت برای مدیریت سطح قند خون باید از یک رژیم غذایی سالم پیروی نمایند. فست فود ها اغلب بسیار فرآوری شده هستند و این شرایط می تواند تاثیر منفی بر سلامتی بگذارد.

توصیه هایی به دیابتی ها برای انتخاب فست فود

به گزارش ایسنا، نتایج تحقیقات نشان داده که با ترویج مصرف فست فود ها در سراسر دنیا، تعداد افراد مبتلا به دیابت نیز افزایش یافته است و این نگرانی وجود دارد که ممکن است این دو با یکدیگر مرتبط باشند.

افراد باید بیشتر اوقات از مصرف فست فود ها همانند دیگر مواد غذایی ناسالم اجتناب نمایند، زیرا بسیاری از فست فود ها فرآوری شده اند و حاوی فیبر کمی هستند و اندازه نمک، مواد قندی یا چربی بالایی دارند. همه این عوامل می تواند فست فود را برای فرد مبتلا به دیابت مضر کند.

هرچند با کمی دانش افراد مبتلا به دیابت می توانند بدون اینکه سلامت و تندرستی خود را به خطر بیندازند، از غذا های فست فودی در حد اعتدال مصرف نمایند.

برای افراد مبتلا به دیابت مهم است که با احتیاط غذای فست فودی را انتخاب نمایند. مطلعی از محتوای غذا پیش از انتخاب آن می تواند به فرد یاری کند تا انتخاب عاقلانه ای داشته باشد.

به گزارش مدیکال نیوز تودی، پیش از رفتن به یک فست فود، افراد مبتلا به دیابت بهتر است این نکات را در نظر داشته باشند:

زمانی که بیش از حد گرسنه هستید به فست فود مراجعه نکنید چرا که آغاز هر وعده غذایی با معده خالی می تواند منجر به پرخوری و انتخاب های ناسالم گردد.

پیش از رفتن به رستوران از کالری و ارزش غذایی مواد غذایی مطلع شوید.

آب را جایگزین نوشابه کنید، زیرا افراد مبتلا به دیابت به علت وجود قند بالا و خطر افزایش سطح قند خون باید از مصرف نوشابه خودداری نمایند.

آهسته غذا بخورید، زیرا مغز حداقل 15 دقیقه زمان احتیاج دارد تا احساس کند که معده سیر است.

تعداد موارد مراجعه به فست فود را محدود کنید و به یک تا دو بار در ماه کاهش دهید.

درانتخاب سالاد ها دقت کنید، زیرا سالاد ها همواره سالم و کم کالری نیستند.

منبع: فرارو

به "توصیه هایی به دیابتی ها برای انتخاب فست فود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه هایی به دیابتی ها برای انتخاب فست فود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید