انتشار بیانیه مطبوعاتی جو بایدن

به گزارش هاست لینوکس، خبرنگاران : رئیس جمهوری منتخب آمریکا بر مقابله با تروریسم در همه شکل های آن تاکید نمود و گفت همکاری با شرکا و متحدانمان را برای مقابله با چالش های بسیاری که با آن مواجهیم، بازسازی می کنیم.

انتشار بیانیه مطبوعاتی جو بایدن

به گزارش هاست لینوکس به نقل از ایرنا: جو بایدن روز آدینه با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی به مناسبت حادثه پنج سال پیش پاریس، آن را اقدام تروریستی وحشتناک داعش در پاریس خواند که 130 نفر را کشت و نزدیک به 500 نفر را زخمی کرد.

وی اضافه نمود: این نه تنها یورش به مردم پاریس بلکه به عموم بشریت و ارزش های مشترک ما بود. دولت من به سرعت برای حفاظت از ایمنی و امنیت آمریکایی ها، شرکا و متحدانمان اقدام خواهد نمود و با تروریسم و خشونت افراط گرایی به هرشکل آن بدون در نظر دریافت ایدئولوژی و منطقه، مقابله خواهد نمود.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا ادامه داد: ما همکاری با شرکا و متحدانمان همچون فرانسه را بازسازی و ارتقا می دهیم که یکی از آنها مقابله با بسیاری از چالش های مشترکی است که با آن روبرو هستیم.

در شامگاه 13 نوامبر 2015 چند حمله هماهنگ شده تروریستی در چند منطقه پاریس انجام شد که در آن 130 نفر کشته شدند. یک روز پس از آن، داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفت.

منبع: اقتصادنیوز

به "انتشار بیانیه مطبوعاتی جو بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار بیانیه مطبوعاتی جو بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید