بایرن فینالیست لیگ قهرمانان؛ پاری سن ژرمن در انتظار شاگردان فلیک

به گزارش هاست لینوکس، بایرن مونیخ با شکست دادن لیون راهی فینال لیگ قهرمانان شد تا در برابر دیگر تیم فرانسوی قرار بگیرد.

بایرن فینالیست لیگ قهرمانان؛ پاری سن ژرمن در انتظار شاگردان فلیک

به گزارش هاست لینوکس در دومین ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بایرن مونیخ و لیون به مصاف هم رفتند که شاگردان فلیک پیروز به شکست تیم فرانسوی شدند. نکته جالب توجه فشار عجیب دقایق ابتدایی لیون روی دروازه بایرن بود. اما لیون از موقعیت های خود نتوانست استفاده کندتا بایرن روی حرکت گنابری از پشت محوطه جریمه و ضربه ای محکم توپ را به طاق دروازه تیم فرانسوی بکوبد.

دقایقی بعد و روی ارسال زمینی ایوان پریشیچ، رابرت لواندوفسکی به شکل غیرمنتظره ای در دهانه دروازه موقعیت فوق العاده ای را از دست داد، اما در ریباند باز هم این سرژ گناربری بود که دروازه خالی را باز نموده و فزونی تیمش را دو برابر کرد.

در نیمه دوم کوشش لیونی ها باز هم با از دست دادن چند موقعیت خوب گلزنی و درخشش نویر دروازه بان بایرن همراه بود اما این خاتمه کار نبود چرا که لواندوفسکی در دقایق خاتمهی این بازی سومین گل بایرن را به ثمر رساند تا این تیم راهی فینال لیگ قهرمانان گردد.

ملاقاتی که بایرن باید در برابر پاری سن ژرمن دیگر تیم فرانسوی قرار بگیرد. بازی ای که با توجه به حضور ستاره هایی مانند نیمار، دیماریا و امباپه ملاقات سختی برای باواریایی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بایرن فینالیست لیگ قهرمانان؛ پاری سن ژرمن در انتظار شاگردان فلیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن فینالیست لیگ قهرمانان؛ پاری سن ژرمن در انتظار شاگردان فلیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید