مشکل عظیم اتلتیکومادرید

به گزارش هاست لینوکس، اتلتیکومادرید در این فصل برابر تیم های عظیم نتایج ضعیفی کسب نموده است.

مشکل عظیم اتلتیکومادرید

به گزارش هاست لینوکس و به نقل از مارکا، اتلتیکومادرید مانند یک هواپیما اوج گرفت تا صدرنشینی در لالیگا را به خود اختصاص دهد و در رویای یک فصل باشکوه بود اما همه چیز پس از تساوی مقابل سلتاویگو متفاوت شد. آن گل سلتا در وقت های اضافه که موجب شد بازی با تساوی 2 بر 2 به سرانجام برسد شروع گر یک آمار منفی برای تیم دیگو پابلو سیمئونه بود.

اتلتیکو در 10 بازی آخرش تنها توانست سه پیروزی برابر گرانادا، ویارئال و اتلتیک بیلبائو به دست آورد و با تساوی مقابل لوانته، رئال مادرید و ختافه اختلاف امتیاز قابل توجهی که ایجاد نموده بود را از دست داد. این تیم همچنین برابر لوانته شکست را تجربه کرد. فرایند نزولی روخی بلانکو در لیگ قهرمانان اروپا هم دیده شد و در دو بازی رفت و برگشت برابر چلسی مغلوب شد تا همچنان فتح این جام یک رویا برایش باقی بماند.

حذف از لیگ قهرمانان موجب شد مشکل عظیم اتلتیکو در این فصل آشکار گردد. روخی بلانکو از هفت بازی مقابل تیم های عظیم تنها توانست بارسلونا را شکست دهد. دیگر بازی ها برابر چلسی، بایرن و رئال مادرید با چهار شکست و دو تساوی همراه شد. اتلتیکو در اروپا دیگر قرار نیست بازی کند اما نباید فراموش کند که در لالیگا صدرنشین است و قرار است در بازی های عظیم سرنوشتش مشخص گردد.

تیم سیمئونه چهار هفته به سرانجام لالیگا در نوکمپ به مصاف بارسا خواهد رفت. این سه امتیاز می تواند در مشخص تیم قهرمان اهمیت زیادی داشته باشد اگر دو تیم همه بازی های قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته باشند. روخی بلانکو پس از ملاقات برابر آلاوس با سویا و رئال بتیس بازی می نماید.

آمار بد اتلتیکو در 10 بازی اخیر که تنها با سه پیروزی همراه شد ضعف این تیم را در خط حمله و دفاع نشان داد. قرمز و سفیدپوشان در چهار بازی گلزنی نکردند و لوییس سوارس با چهار گل برترین گلزن تیم بود. نکته عجیب در رابطه با تیم مادریدی از دست دادن ویژگی همیشگی اش بود.

یان اوبلاک تنها در ملاقات برابر ویارئال و ختافه دروازه اش را بسته نگه داشت و در بازی های دیگر یازده گل دریافت کرد. این درحالی بود که اتلتیکو پیش از این در 16 هفته تنها شش بار دروازه اش باز شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل عظیم اتلتیکومادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل عظیم اتلتیکومادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید