زیدان، گزینه راهنمایی یوونتوس در فصل آینده

به گزارش هاست لینوکس، خبرگزاری خبرنگاران- زیدان به یوونتوس، الگری به رئال مادرید! این فرضیه ای است که گاتزتا دلو اسپورت مطرح نموده است.

زیدان، گزینه راهنمایی یوونتوس در فصل آینده

به گزارش هاست لینوکس، آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس با وجود کسب هر نتیجه ای به احتمال بالا در خاتمه فصل از راهنمایی این باشگاه برکنار می شود و زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید نیز در خاتمه فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. از این رو ممکن است تغییر و تحولات مهمی در نیمکت تیم های یوونتوس و رئال مادرید ایجاد شود.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید در خاتمه فصل، سرنوشت نیمکت دو تیم یوونتوس و رئال مادرید را تغییر خواهد داد. اگر زیدان از رئال مادرید جدا شود، یوونتوس گزینه جذب او را به صورت جدی آنالیز خواهد نمود و انتظار می رود زیدان در صورت ترک رئال مادرید، پس از سال ها به تورین باز شود. از سوی دیگر رئال مادرید برای جانشینی زیدان با ماسیمیلیانو الگری، سرمربی اسبق یوونتوس در تماس است و پیشنهاد قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو را به این سرمربی ایتالیایی ارائه داده است.

الگری پس از دو سال خانه نشینی از انتقال به رئال مادرید استقبال می نماید و پس از جدایی زیدان، انتظار می رود که الگری راهی رئال مادرید شود. لوکا مومبلانو، خبرنگار حوزه یوونتوس شب گذشته مدعی شده بود در صورت راهیابی یوونتوس به لیگ قهرمانان اروپا، زین الدین زیدان گزینه راهنمایی این باشگاه خواهد بود و در صورت راهیابی به لیگ اروپا ممکن است سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا راهنمایی این تیم را عهده دار شود.

رسانه های عربستانی از مذاکرات باشگاه الشباب عربستان با داگلاس کاستا و البته پیشنهادی نجومی به این بازیکن پرده برداشت. در روزهایی که باشگاه های عظیم عربستانی همچون الهلال و النصر و ... به دنبال جذب مهره هایی مهم هستند باشگاه الشباب نیز دست به کار شد و آن طور که بسیاری از رسانه ها در این باره گفته اند مسئولان این باشگاه با پیشنهادی چشمگیر به دنبال جذب داگلاس کاستا، بازیکن تیم یوونتوس هستند. در این باره گفته می شود باشگاه عربستانی مبلغ 23 میلیون ریال عربستان (معادل 150 میلیارد تومان و در حدود 5 میلیون یورو) برای عقد قراردادی سه ساله به این هافبک پیشنهاد داده است اما تا به امروز با پاسخی روبرو نشد.

خالد الباتان، رییس باشگاه النصر، قصد تمدید قرارداد با برجسته ترین بازیکنان تیمش را دارد و به همین دلیل جلسات زیادی تا به امروز با مهم ترین بازیکنان خارجی تیمش برقرار کرد، جلساتی که او به طور جداگانه با نفراتی همچون بانگا(سویا)، فابیو مارتینز (براگا) و ... بر پا کرد و به نوعی می توان گفت مدیر الشباب حمایت خود از این بازیکنان را نشان داد.

با این حساب باید دید داگلاس کاستا برای ادامه دوران بازی خود چه خواهد نمود. او که تا به امروز در 31 بازی ملی به میدان رفته است پیش از این تیم های عظیمی همچون گرمیو، شاختار، یوونتوس و بایران مونیخ به میدان رفته است و در صورتی که قبول کند در عربستان به ادامه دوران فوتبال خود بپردازد قطعا بازیکنان عظیم دیگری را در تیم های حاضر در این کشور خواهد دید.

زین الدین زیدان پیش از تساوی با سویا به بازیکنانش اعلام نموده بود در خاتمه فصل این تیم را ترک می نماید. زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی پیروز رئال مادرید در خاتمه فصل این باشگاه را ترک خواهد نمود و رئال مادرید از اول جولای، یک سرمربی جدید خواهد داشت. به نقل از ماریو کورتخانا از گل اسپانیا، زین الدین زیدان از قبل تصمیمش برای جدایی از رئال مادرید در خاتمه فصل 21-2020 را گرفته بود و به بازیکنانش این خبر را اطلاع داده بود. این سرمربی فرانسوی هفته گذشته پیش از تساوی 2-2 رئال مادرید مقابل سویا به بازیکنانش اطلاع داده بود که در خاتمه فصل، لوس بلانکوس را ترک می نماید.

این دومین خداحافظی زیدان از رئال مادرید از سال 2018 خواهد بود. رئال مادرید همچنان برای قهرمانی در لالیگا شانس دارد و در صورتی که آن ها دو بازی باقی مانده خود را ببرند و اتلتیکو مادرید حداقل دو امتیاز از دست دهد، زیدان می تواند با یک قهرمانی دیگر در لالیگا، رئال مادرید را ترک کند. ماسیمیلیانو الگری و رائول گونزالس، گزینه های اصلی جانشینی رئال مادرید در زیدان هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "زیدان، گزینه راهنمایی یوونتوس در فصل آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان، گزینه راهنمایی یوونتوس در فصل آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید