افزایش 70 میلیارد تومانی اعتبارات حوزه گردشگری کرمانشاه از محل سفر رئیس جمهور

به گزارش هاست لینوکس، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افزایش 70 میلیارد تومانی اعتبارات حوزه گردشگری کرمانشاه از محل سفر رئیس جمهور خبر داد.

افزایش 70 میلیارد تومانی اعتبارات حوزه گردشگری کرمانشاه از محل سفر رئیس جمهور

محمدرضا سهیلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به افزایش اعتبارات حوزه گردشگری سفر ریاست جمهور به کرمانشاه، گفت : روز سه شنبه (18 مهر) اولین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد که این نشست مصوبات خوبی برای حوزه گردشگری استان در پی داشت.

وی اضافه نمود: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه که چند ماه پیش انجام شد، در مجموع حدود 130 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لحاظ شد که در این نشست درخواست افزایش این میزان اعتبار را دادیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه نمود: با توجه به نگاه مثبت معاون اجرایی رئیس جمهور به حوزه گردشگری استان، حدود 70 میلیارد تومان دیگر به این میزان اعتبارات اضافه نموده شد و به 200 میلیارد تومان رسید که قرار است اعتبار اضافه نموده شده در بخش زیرساخت های گردشگری استان هزینه شود.

وی تاکید کرد: معاون اجرایی رئیس جمهور در این نشست تاکید داشتند که در حوزه گردشگری استان کرمانشاه باید سرمایه گذاری های بیشتری انجام گیرد تا این حوزه رونق پیدا کند، چرا که کرمانشاه ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگری دارد.

سهیلی در ادامه یکی دیگر از نتایج مثبت این نشست برای حوزه گردشگری استان را تامین هزینه های انتقال آب به منطقه نمونه گردشگری ویس قرنی خواند و گفت: منطقه ویس قرنی در فاصله 20 کیلومتری جاده کرمانشاه به روانسر با داشتن منظره ای چشم نواز، یک سایت پروازی استاندارد و بقعه ویس قرنی، قابلیت های بسیار بالایی برای جذب گردشگر دارد.

وی شرح داد: طی سال های گذشته بحث های زیادی برای اجرای طرح ها و پروژه های گردشگری در این منطقه شده بود، اما با توجه به اینکه مهمترین مشکل پیش روی اجرای طرح های گردشگری در این منطقه تامین آب شرب است، چنین طرح هایی تا به امروز اجرایی نشده است.

وی یادآورشد: در نشست قرارگاه اشتغال استان این مشکل را مطرح کردیم که با نظر مساعد معاون اجرایی رئیس جمهور کلیات طرح تامین آب منطقه نمونه گردشگری ویس قرنی تصویب شد .

هاست لینوکس کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 70 میلیارد تومانی اعتبارات حوزه گردشگری کرمانشاه از محل سفر رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 70 میلیارد تومانی اعتبارات حوزه گردشگری کرمانشاه از محل سفر رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید