اسلامی: خلبان پرواز استانبول ـ تهران بازگشت غیرعادی داشته ، از نماینده ترکیش شرح خواسته ایم

به گزارش هاست لینوکس، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در پرواز استانبول ـ تهران ترکیش که بامداد گذشته به باکو بازگشت رفتار خلبان در بازگشت غیرعادی بوده است، گفت: از نماینده ترکیش ایرلاین و خلبان این پرواز شرح خواسته ایم.

اسلامی: خلبان پرواز استانبول ـ تهران بازگشت غیرعادی داشته ، از نماینده ترکیش شرح خواسته ایم

به گزارش گروه مالی هاست لینوکس، وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر و مراسم ورود گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به کشور گفت: دشمن می جنگد که راستا های ما را در روی هوا و زمین حذف کند، اما در حوزه خطوط هوایی در حال هماهنگی با نیرو های مسلح برای ایجاد راستا های هوایی مستقیم هستیم.

وی درباره پرواز استانبول ـ تهران ترکیش ایرلاین که بامداد دیروز از فرودگاه امام به فرودگاه جایگزین باکو برگشت، شرح داد: از سازمان هواپیمایی خواستیم از نماینده ترکیش ایرلاین و خلبان آن هواپیما بابت آن رفتار شرحات بخواهد.

اسلامی اضافه نمود: خلبان می توانست فرود آید و بازگشت غیرعادی به فرودگاه جایگزین انجام داده است؛ فرودگاه باکو، فرودگاه جایگزین بوده است و سازمان هواپیمایی کشوری هم کوشش کرد با اعلام بیانیه در این باره روشنگری کند.

وی تأکید کرد: صدای آژیری که در تهران شنیده شد به دلیل اتصال یک سیم برق بوده و بعد هم خاموش شده است و هیچ ارتباطی به فرودگاه امام و پرواز ها نداشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسلامی: خلبان پرواز استانبول ـ تهران بازگشت غیرعادی داشته ، از نماینده ترکیش شرح خواسته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: خلبان پرواز استانبول ـ تهران بازگشت غیرعادی داشته ، از نماینده ترکیش شرح خواسته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید