8 دستور پخت خوشمزه خوراک مرغ برای شب های سرد زمستان

به گزارش هاست لینوکس، خوراک مرغ یکی از محبوب ترین غذاها در اقصی نقاط دنیا به شمار می رود و روش های مختلفی برای تهیه آن وجود دارد. در ادامه به چند روش نو برای تهیه این غذای محبوب خواهیم پرداخت.

8 دستور پخت خوشمزه خوراک مرغ برای شب های سرد زمستان

1. جوجه کباب به سبک پرو با سس سبز

این خوراک از جمله غذاهای مشهور رستوران های کشور پرو است. برای تهیه این خوراک خوشمزه مرغ در ترکیب روغن زیتون، آب لیمو، سیر و فلفل خوابانده می گردد، سپس برای پخت در فر قرار می گیرد تا کاملا بصورت آبدار و ترد پخته گردد. این خوراک مرغ در کنار سس سبز سرو می گردد که از ترکیب سبزیجاتی مانند گشنیز و هالاپینو تهیه می گردد. کافی است تا یکبار این غذا را امتحان کنید تا جزء غذاهای محبوب شما گردد!

2. مرغ تند(آدوبو) به سبک فیلیپینی

در فیلیپین، مرغ تند یا آدوبو به جوشاندن غذا درترکیب سرکه تند و سس سویا به همراه سیر، برگ بو و فلفل سیاه گفته می گردد. البته شیر نارگیل هم به این ترکیب اضافه می گردد که نقش موثری در تنظیم طعم سرکه دارد.

3. مرغ تنوری با چاشنی انبه

این مرغ تنوری بسیار ترد و لذیذ است و چاشنی انبه نیز طعم تند و میوه ای به آن می بخشد.

4. جوجه کباب با کره گیاهی

دستور تهیه این خوراک در کتاب آشپزی لوری دیوید به نام شام خانوادگی وجود دارد. این کباب لذیذ یکی از برترین غذاها برای صرف در کنار خانواده است.

5. رول مرغ با سس توماتیلا

این خوراک مرغ نیز مانند سایر موارد دارای طعم بی نظیری است. در تهیه این غذا می توان ابتدا سس را آماده کرد، سپس به محض تهیه رول ها سس را روی آن ها ریخته و سرو کرد.

6. مرغ تند سفید

برای تهیه این غذا می توان مرغ خرد شده را از مغازه تهیه نموده و در کمتر از یک ساعت با بقیه مخلفات آماده کرد.

7. مرغ ماربلا

این خوراک نیز از جمله محبوب ترین خوراک های مرغ به شمار می رودکه در مناسبت ها و ایام خاص تهیه می گردد. برای تهیه این غذا در ترکیب سیر و برگ های معطر خوابانده شده و در مرحله بعد با شکر قهوه ای، آلو و زیتون سبز طبخ می گردد.

8. کوفته مرغ با سس گوجه فرنگی و سرکه بالزامیک

این کوفته می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای گوشت گاو باشد و در صورت استفاده از گوشت بوقلمون بسیار لذیذتر خواهد بود. برای سرو این غذا می توان از نودل و انواع سبزیجات استفاده کرد. تنها نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این خوراک را باید برای پیش از غذا و به میزان کم سرو کرد.

منبع : huffingtonpost

منبع: کجارو

به "8 دستور پخت خوشمزه خوراک مرغ برای شب های سرد زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 دستور پخت خوشمزه خوراک مرغ برای شب های سرد زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید