3 گوشی شیائومی نسخه جهانی MIUI 13 با اندروید 12 را دریافت کردند

به گزارش هاست لینوکس، ردمی در راستای آپدیت گوشی های خود به رابط کاربری MIUI 13 و اندروید 12 گوشی های ردمی نوت 10، نوت 10 پرو و می 11 لایت را نیز آپدیت کرد.

3 گوشی شیائومی نسخه جهانی MIUI 13 با اندروید 12 را دریافت کردند

ردمی و به طور کلی شیائومی معمولا در آپدیت نرم افزاری بیشتر به گوشی های بالارده خود توجه می کنند. البته در به روزرسانی دستگاه ها به اندروید تازه بیشتر چنین چیزی را شاهد هستیم چرا که معمولا گوشی های اقتصادی شرکت هم نسخه های مختلف رابط کاربری آن را دریافت می کنند.

با این حال از آنجایی که گوشی های سری ردمی نوت 10 و می 11 بسیار تازه هستند، شیائومی تصمیم گرفت رابط کاربری MIUI 13 سوار بر اندروید 12 را برای آن ها منتشر کند. خوشبختانه این آپدیت برای نسخه جهانی گوشی های ردمی نوت 10، نوت 10 پرو و می 11 لایت منتشر شده است به این معنا که اگر از این گوشی ها استفاده می کنید به احتمال بسیار فراوان طی روزها یا هفته های آینده باید آپدیت یادشده را دریافت کنید.

البته این طور که به نظر می رسد کاربران باید عضو برنامه بتای دریافت آپدیت باشند اما خوشبختانه نسخه های بتای یادشده کاملا پایدار بوده و هیچگونه باگ یا مشکلاتی از این قبیل ندارند که تجربه کاربری را دچار مشکل کنند. بنابراین اگر خواهان آپدیت رسمی هستید باید کمی بیشتر منتظر بمانید. همچنین این آپدیت اگرچه بسته امنیتی شیائومی را هم با خود به همراه دارد اما از تمام قابلیت های امنیتی اندروید 12 بهره مند نیست و برای دریافت آن ها باید تا زمان عرضه رسمی این سیستم عامل منتظر بمانیم.

رابط کاربری MIUI 13 برای گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 12 را هم به همراه خواهد داشت و این بدان معناست که بعد از دریافت آن، گوشی از لحاظ شکل ظاهری و یک سری قابلیت های نرم افزاری دستخوش تغییراتی محسوس می شود. همچنین این گوشی های یادشده آپدیت امنیتی ماه ژانویه 2022 را هم به همراه این آپدیت نرم افزاری دریافت می کنند. اما همان طور که گفته شد خبری از آپدیت های امنیتی خود اندروید 12 نیست. همچنین فونت Mi Sans هم در این نسخه دیده نمی شود. حال شیائومی می خواهد آن را در نسخه های بعدی برگرداند یا خیر موضوعی است که باید منتظر بمانیم تا معین شود.

رابط کاربری MIUI 13 و اندروید 12 به احتمال بسیار زیاد کمی بعد از عرضه نسخه بتا باید به صورت رسمی و کاملا پایدار هم برای گوشی های ردمی نوت 10 و نوت 10 پرو و همچنین می 11 لایت منتشر شود. با توجه به شایعه هایی که در این رابطه وجود دارد، شیائومی می خواهد MIUI 13 را در تاریخ 26 ژانویه رسما برای گوشی های جهانی خود عرضه کند که مصادف است با عرضه جهانی سری ردمی نوت 11. تا آن زمان هم فقط 1 روز به جای مانده است. بنابراین به نظر می رسد در بهترین حالت، تا اواسط ماه فوریه باید بخشی از گوشی های ردمی را آپدیت شده به رابط کاربری و سیستم عامل تازه ببینیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "3 گوشی شیائومی نسخه جهانی MIUI 13 با اندروید 12 را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 گوشی شیائومی نسخه جهانی MIUI 13 با اندروید 12 را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید