گلزن دربی تماشاگر تلویزیونی، لجبازی کار دست یحیی گل محمدی داد

به گزارش هاست لینوکس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با استقلال تهران ادامه دارد که فاصله 6 امتیازی دو تیم در جدول حساسیت های دربی 98 مرکز را بیشتر از همواره نموده است.

گلزن دربی تماشاگر تلویزیونی، لجبازی کار دست یحیی گل محمدی داد

سرخپوشان مرکز که برای کاهش فاصله خود با استقلال که به صدر تکیه زده است احتیاج به سه امتیاز این ملاقات دارد همچنان با بحران کمبود مهاجم دست و پنجه نرم می نماید.

برد دو بر یک سرخپوشان مقابل نفت مسجد سلیمان در حالی رقم خورد که شیرزود تمیروف مهاجم تازه وارد نیز نتوانست گلزنی کند تا یحیی گل محمدی بار دیگر نگران گلزنی تیمش گردد.

کمبود مهاجم در پرسپولیس در حالی رقم خورده است که عیسی آل کثیر مهاجم سرخپوشان مرکز پس از گذشت سه ماه از مصدومیت خود همچنان زیر تیغ جراحی نمی رود و با اصرار عجیب خود می خواهد فرایند درمانی را با تمرین در کنار هم تیمی هایش طی کند.

او که می خواست خودش را به هر طریق ممکن آماده دربی 98 مرکز مقابل استقلال تهران کند حالا در تمرینات هم نمی تواند فوتبال درون تیمی بازی کند تا دست یحیی گل محمدی را با فرایند درمانی خود در پوست گردو بگذارد.

عیسی آل کثیر که مدعی شده بود می تواند خیلی زود با تیم تمرین کند به طور قطع تا خاتمه فصل برای سرخپوشان به میدان نخواهد رفت تا ابهام بزرگ درباره فرایند برخورد باشگاه و سرمربی تیم با بازیکنی که از دستورات پزشکی چشم پوشی نموده است به وجود آید.

مهاجم پرسپولیس که در فصل گذشته پیروز شد برای سرخ ها در دربی گلزنی کند حالا چاره ای جز تماشای ملاقات دو تیم از تلویزیون ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17:30 پنجشنبه هفته جاری مقابل استقلال تهران دربی 98 مرکز به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گلزن دربی تماشاگر تلویزیونی، لجبازی کار دست یحیی گل محمدی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزن دربی تماشاگر تلویزیونی، لجبازی کار دست یحیی گل محمدی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید