پیرلو در اولین نشست خبری به عنوان سرمربی یوونتوس: می خواهم شور و هیجان را به یووه برگردانم، مطمئنم تصمیم درستی گرفته ام

به گزارش هاست لینوکس، سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس با دفاع از تصمیم خود برای قبول مسئولیت راهنمایی پرافتخارترین تیم فوتبال ایتالیا درباره اهدافش در این تیم صحبت کرد.

پیرلو در اولین نشست خبری به عنوان سرمربی یوونتوس: می خواهم شور و هیجان را به یووه برگردانم، مطمئنم تصمیم درستی گرفته ام

به گزارش هاست لینوکس، آندره آ پیرلو امروز (سه شنبه) در نخستین نشست خبری اش به عنوان سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره تصمیم خود برای قبول راهنمایی این تیم و آینده بعضی بازیکنان یووه صحبت کرد.

پیرلو که کمتر از 24 ساعت پس از اخراج مائوریتزیو ساری به عنوان جانشین وی انتخاب شد، به هاست لینوکس گفت: من می خواهم شور و اشتیاق را به یوونتوس برگردانم و تیمم یک فوتبال پویا برپایه سلطه بر بازی ارائه کند. من به بازیکنانم دو چیز گفتم؛ یکی اینکه آنها همواره باید توپ را در اختیار داشته باشند و دوم اینکه به محض لو دادن توپ باید هرچه سریع تر آن را پس بگیرند. من مطمئنم که در زمان مناسب و در مکانی مناسب هستم. از نظر تاکتیکی تیم ما پتانسیل بازی با سه یا چهار مدافع را ندارد، اما من هنوز سیستم بازی مان را مشخص ننموده ام.

پیرلو اضافه نمود: اشتیاق به بازی باید به صورت روزمره در تیم مان موج بزند. ما باید با بازیکنان صحبت و آنها را ترغیب کنیم که در تمرینات تمام کوشش شان را انجام دهند و از همه مهمتر اینکه خواسته های مان را به آنها انتقال دهیم. یوونتوس فقط و فقط یک هدف دارد: قهرمانی. من از همان اولین لحظات آغاز کارم به عنوان سرمربی تیم، احساس خوبی داشتم. خیلی راحتم چون بسیاری از آنهایی که در یوونتوس حضور دارند، افرادی هستند که من قبلاً با آنها کار نموده ام.

یوونتوس در هفته های خاتمهی فصل اخیر هافبک بوسنیایی اش میرالم پیانیچ را به بارسلونا داد و آرتور ملو را از این تیم گرفت. پیرلو با معرفی هافبک برزیلی جدید بانوی پیر به عنوان بازیکنی که می تواند در تیم او مهره بسیار مفیدی باشد، بعضی شایعات از جمله احتمال رفتن پائولو دیبالا از تورین را هم رد کرد.

وی اضافه نمود: بازیکنان سطح بالا این توانایی را دارند که در کنار هم در ترکیب یک تیم بازی نمایند. از نظر من اما مهمترین چیز برای یک بازیکن داشتن روحیه فداکاری برای تیم است. آرتور بازیکن سطح بالایی است که می تواند در چند پست مختلف بازی کند و در تمام طول فصل هم برای ما بازیکن بسیار مفیدی باشد. دیبالا هم برای ما بازیکن مهمی است. او نیز بخشی از پروژه ماست.

دستیار اول پیرلو در راهنمایی یوونتوس ایگور تودور مدافع سابق بانوی پیر است که دست از راهنمایی تیم هایدوک اسپلیت کرواسی کشید تا به تورین برگردد.

پیرلو درباره تودور هم گفت: تودور از همان اول، نخستین گزینه من بود. من به یک دستیار احتیاج داشتیم که علاوه بر تجربه بالا، خودش بازیکن و پستش هم دفاع بوده باشد. از همه مهمتر اینکه من دستیاری می خواستم که خصوصیات شخصیتی خاصی داشته باشد که آن را در تودور سراغ داشتم. علاوه بر این، تودور خودش قبلاً بازیکن یوونتوس بوده است، پس او گزینه ای بی عیب و نقص بود.

هافبک سابق بانوی پیر در خاتمه ابراز امیدواری کرد که بتواند گزینه مناسبی برای راهنمایی بیانکونری باشد. او تأکید کرد: تیم ما باید آماده فداکاری باشد. وقتی هدفی دارید، همه با هم باید برای رسیدن به آن هدف کوشش کنید. در فوتبال سرنوشت تان وابسته به نتایجی است که می گیرید. زمانی که بازیکن بودم این را به من گفتند و درست از آب درآمد. امیدوارم الان که مربی شده ام هم این اتفاق رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیرلو در اولین نشست خبری به عنوان سرمربی یوونتوس: می خواهم شور و هیجان را به یووه برگردانم، مطمئنم تصمیم درستی گرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو در اولین نشست خبری به عنوان سرمربی یوونتوس: می خواهم شور و هیجان را به یووه برگردانم، مطمئنم تصمیم درستی گرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید