پلوسی: آمریکا بیش از 125 هزار کشته داده اما ترامپ هیچ اقدامی نمی کند

به گزارش هاست لینوکس، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور و جمهوریخواهان ایالات متحده در برطرف مسائل مالی و بهداشتی به ویژه در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور انتقاد کرد.

پلوسی: آمریکا بیش از 125 هزار کشته داده اما ترامپ هیچ اقدامی نمی کند

به گزارش گروه بین الملل هاست لینوکس، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا عصر یکشنبه به وقت تهران از عملکرد رئیس جمهور این کشور و جمهوریخوهان در مهار کرونا و برطرف مشکل بیکاری شدید در ایالات متحده انتقاد کرد.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و از اعضای حزب دموکرات این کشور در توییتی در این زمینه نوشت: بیش از 125 هزار کشته در آمریکا (بابت کرونا) وجود دارد. ما بیشترین نرخ بیکاری را پس از دوره رکود عظیم مالی در کشور داریم. با این وجود، دونالد ترامپ و جمهوری خواستار واشنگتن با نادیده دریافت اقتصاد آمریکا و مسائل بهداشتی، هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

پلوسی روز گذشته نیز در توییتی از برنامه های بهداشتی دونالد ترامپ رئیس جمهور انتقاد نموده بود. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در آن توییت نوشت: جمهوری خواستار واشنگتن و ترامپ برنامه مراقبت بهداشتی جز این که شما ضد عفونی کننده لیسول تزریق نموده یا مایعات سفیدکننده بنوشید، ندارند. (جزئیات بیشتر)

آخرین آمار اعلامی از آمریکا حاکی از آن است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور بیش از چهل وسه هزار نفر در یک روز افزایش داشته است. برآوردهای وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 43581 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 512 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 2،596،537 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 128،512 تن افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری فارس

به "پلوسی: آمریکا بیش از 125 هزار کشته داده اما ترامپ هیچ اقدامی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: آمریکا بیش از 125 هزار کشته داده اما ترامپ هیچ اقدامی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید