وعده مدیر تیم فوتبال آژاکس به لوئیس سوارس برای جذب او

به گزارش هاست لینوکس، مدیر تیم فوتبال آژاکس به مهاجم اروگوئه ای که در آستانه جدایی از بارسلونا است درباره به خدمت دریافت او وعده داده است.

وعده مدیر تیم فوتبال آژاکس به لوئیس سوارس برای جذب او

به گزارش هاست لینوکس، آینده لوئیس سوارس و ماندن یا نماندن او در بارسلونا همچنان در هاله ای از ابهام واقع شده است. در این میان از دو تیم یوونتوس و آژاکس به عنوان مشتریان اصلی این بازیکن اروگوئه ای نام برده می شود و درباره تلاش هرکدام برای خرید ستاره 33 ساله بارسا گزارش هایی منتشر شده است. تازه ترین مورد هم از این گزارش ها توسط نشریه اسپورت کاتالونیا منتشر شده که مدعی است مارک اوورمارس مدیر تیم فوتبال آژاکس به سوارس وعده داده که این باشگاه ظرف چند روز آینده به صورت رسمی به او پیشنهادی ارائه خواهد کرد.

گویا باشگاه هلندی با بودجه ای که از فروش دُنی فن دبیک به منچستریونایتد به دست می آورد، قصد دارد برای برگرداندن سوارس به آمستردام آره نا تلاش کند. سرژینیو دِست یکی دیگر از بازیکنانی است که انتظار می رود در پنجره جابجایی تابستانی امسال آژاکس را ترک کند.

طبق ادعای اسپورت، اوورمارس از سوارس خواسته است که برای تصمیم گیری درباره آینده اش چند روز دیگر هم صبر کند تا باشگاه آژاکس بسته پیشنهادی که می تواند او را برای رفتن به هلند وسوسه کند، آماده و به او ارائه نماید.

سوارس و بارسلونا همچنان در حال مذاکره در مورد شیوه جدایی این بازیکن از آبی واناری ها هستند. اگر او بتواند به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شود، می تواند همان حقوقی که در حال حاضر از بارسلونا می گیرد را از تیم بعدی اش هم دریافت کند. آژاکس سرمایه لازم برای خرید سوارس از بارسلونا را ندارد اما امیدوار است که حقوق پیشنهادی اش بتواند این مهاجم اروگوئه ای را برای بازی در هلند وسوسه کند. برنامه این باشگاه عقد قراردادی دو ساله با سوارس است.

سوارس در فاصله سال های 2011 تا 2014 برای آژاکس بازی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وعده مدیر تیم فوتبال آژاکس به لوئیس سوارس برای جذب او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده مدیر تیم فوتبال آژاکس به لوئیس سوارس برای جذب او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید