ورود زائران به مشهد از 6.3 میلیون نفر گذشت، شروع موج بازگشت مسافران نوروزی

به گزارش هاست لینوکس، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از شروع موج بازگشت مسافران نوروزی با خروج 470 هزار زائر از مشهد اطلاع داد.

ورود زائران به مشهد از 6.3 میلیون نفر گذشت، شروع موج بازگشت مسافران نوروزی

حجت گنابادی نژاد در گفت وگو با هاست لینوکس در مورد مقدار ورود مسافران به مشهد در نوروز 1401 اظهار کرد: از 10 اسفند ماه سال گذشته مصادف با عید مبعث که سفر زائران به مشهد شروع شد تا خاتمه پنجم فروردین ماه 6 میلیون و 305 هزار و 535 نفر ورودی به شهر داشته ایم.

وی اضافه نمود: نخستین پیک بازگشت مسافران از روز آدینه، پنجم فروردین ماه، با حدود 470 هزار نفر شروع شده است. بزرگترین نگرانی ما در بازگشت مسافران تامین وسایل نقلیه عمومی جاده ای بود که با پیش بینی های انجام شده، تا به امروز مسئله ای در این زمینه نداشته ایم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی توضیح داد: با پیگیری های اداره کل راهداری خراسان رضوی و فرمانداری مشهد حدود 100 دستگاه اتوبوس به اتوبوس های برون شهری اضافه خواهد شد. بعلاوه تعدادی اتوبوس از استان های همجوار و شرکت جوان سیر ایثار به ظرفیت اتوبوس خاتمهه های مسافربری مشهد ملحق خواهد شد.

گنابادی نژاد بیان نمود: در حال حاضر به مدت 2 شب است که حدود 15 تا 20 درصد از ظرفیتی اقامتی رسمی و غیررسمی مشهد خالی شده تا در صورت حضور مسافران در پیک دوم تعطیلات نوروزی مسئله ای برای اقامت آن ها نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ورود زائران به مشهد از 6.3 میلیون نفر گذشت، شروع موج بازگشت مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود زائران به مشهد از 6.3 میلیون نفر گذشت، شروع موج بازگشت مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید