منعی برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده وجود ندارد

به گزارش هاست لینوکس، خبرگزاری تسنیم/ براساس سخنان استاندار گلستان، منعی برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده وجود ندارد.

منعی برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده وجود ندارد

علی محمد زنگانه در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری بر اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده تاکید نمود و گفت: هیچ منع قانونی برای اجرای این طرح وجود ندارد و بزودی زیرساخت های موردنیاز برای اجرای طرح در این جزیره فراهم می گردد.

وی این نوید را هم داد که اجرای طرح بزودی در جزیره آشوراده شروع گردد و گفت: پیمانکاری اجرای زیرساخت های این طرح، به سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار شده و این سازمان مکلف به اجرای تعهدات خود برای اجرای این طرح است.

استاندار گلستان اظهار داشت: به سازمان همیاری شهرداری های گلستان اختیار داده شده است تا در راستای اجرای این طرح، سرمایه گذار مناسب را انتخاب کند. بعلاوه برای تسهیل در فراهم کردن زیرساخت ها، اسکله بندرترکمن به عنوان سایت پشتیبان و بارج موجود در اسکله در اختیار مجری طرح قرار داده شده است.

وی با تاکید بر رعایت همه ضوابط و الزامات زیست محیطی برای اجرای این طرح توضیح داد: تمام کارهای قانونی اجرای طرح اجرا شده است و مسئله ای برای اجرای آن وجود ندارد. بر همین اساس طرح طبیعت گردی آشوراده در 22 هکتار از اراضی این جزیره اجرا خواهد شد.

زنگانه گفت: محیط زیست باید در راستای اجرای طرح تسهیل گری نموده و برای افکار عمومی مطلع سازی و شفاف سازی کند و تشکل های زیست محیطی را پای کار بیاورد.

استاندار گلستان در بخش دیگر سخنانش به پرداخت تسهیلات رونق فراوری در استان اشاره نمود و گفت: گلستان سال جاری با پرداخت بیش از 698 میلیارد تومان به 126 طرح، جایگاه هشتم کشور را در پرداخت تسهیلات رونق فراوری را بدست آورده است.

وی تاکید نمود: حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی و تعاونی ها اولویت دولت است و باید براساس شعار سال مانع زدایی و پشتیبانی از فراوری کنندگان همیشه مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

منبع: همگردی

به "منعی برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منعی برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید