شیء عجیبی که بر روی جنگنده های آمریکایی جا خوش کرده است، عکس

به گزارش هاست لینوکس، اخیرا شیء عجیبی که بر روی جنگنده های نسل پنجم آمریکایی دیده شده است در شبکه های اجتماعی توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

شیء عجیبی که بر روی جنگنده های آمریکایی جا خوش کرده است، عکس

به گزارش خبرگزاری هاست لینوکس و براساس گزارش جنگاوران، لنز بازتاب رادار بر روی هواپیماهای پنهانکار معمولاً برای این نصب می شود که این هواپیماها در زمان پرواز در آسمان خودی و یا در زمان صلح از طریق رادارهای خودی دیده شود.

این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد که حتی در هنگام استقرار این هواپیما در خارج ایالات متحده در مناطقی چون جنوب شرق آسیا و یا خاورمیانه نیز باز این لنز بر روی این هواپیماها نصب است تنها در زمانی این لنز برداشته می شود که شرایطی پیش بیاید که این احتمال وجود داشته باشد که درگیری در پیش است.

ولی خب شاید این سوال پیش بیاید پس حتی در همان زمان جنگ فرماندهان نظامی آمریکا از کجا می فهمند جنگنده هایش کجاست، اگرچه لنز در زمان عملیات های نظامی از روی جنگنده های نسل 5 برداشته می شود، اما جواب این است که یک سیستم ارتباطی پیچیده وجود دارد که با کمک کدهای رمزگذاری شده که از طریق سامانه هایی چون 16 به مرکز ارسال می شود به ستاد فرماندهی می گوید که جنگنده های پنهانکار هم اکنون کجا هستند. پس آنها در همان زمان نیز از طریق خود آمریکایی ها قابل دیدنند فقط دشمن آنها را نمی بیند

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شیء عجیبی که بر روی جنگنده های آمریکایی جا خوش کرده است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیء عجیبی که بر روی جنگنده های آمریکایی جا خوش کرده است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید