قدرتمندترین لپ تاپ Deep Learning!

به گزارش هاست لینوکس، شرکت Razer که با ارائه محصولات بازی به محبوبیت رسید، اکنون با همکاری Lambda یک لپ تاپ نو به نام Razer x Lambda Tensorbook روانه بازار نموده است. این لپ تاپ اولین لپ تاپ غیر گیمینگ ریزر است که برای آن دسته از محققان یا توسعه دهندگانی که با یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی سر و کار دارند، طراحی شده است.

قدرتمندترین لپ تاپ Deep Learning!

به گزارش هاست لینوکس، طراحی Tensorbook شبیه نوت بوک 15 Blade ریزر است و در رنگ نقره ای و بنفش عرضه می گردد. لپ تاپ Tensorbook دارای سیستم عامل لینوکس اوبونتو L20.04 LTSاز پیش نصب شده می باشد. نسخه به روز شده این لپ تاپ پیکربندی بوت دوگانه را با ویندوز و اوبونتو ارائه می دهد. از آنجایی که این دستگاه بیشتر بر یادگیری ماشینی عمیق و هوش مصنوعی تمرکز دارد، ابزار های یادگیری ماشینی مانند PyTorch، Tensorflow و CUDA را نیز ارائه می دهد.

طبق بعضی گزارش ها، این لپ تاپ با یک پردازنده گرافیکی 32 هسته ای چهار برابر عملکرد یادگیری ماشینی Apple M1 Max را ارائه می دهد. Tensorbook از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 و گرافیک Nvidia RTX 3080 Max-Q پشتیبانی می نماید. بعلاوه دارای 64 گیگابایت رم (در دو اسلات SODIMM) و یک ترابایت حافظه SSD است. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل Quad HD و نرخ به روز رسانی 165 می باشد و به وسیله یک باتری 80 واتی تغذیه می گردد.

گزینه های اتصال این لپ تاپ شامل دو پورت Thunderbolt 4، سه پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A، کارتخوان UHS-III SD، وایفای 6E و بلوتوث 5.2 می باشد. ابعاد این محصول 16.9 در 355 در 235 میلی متر و وزن آن 2.1 کیلوگرم است. لپ تاپ نو Tensorbook با قیمت 3499 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: gizbot

منبع: فرارو

به "قدرتمندترین لپ تاپ Deep Learning!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرتمندترین لپ تاپ Deep Learning!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید