سیدعباسی: گل های ابتدایی می خوریم ، حقیقت را نمی توان کتمان کرد

به گزارش هاست لینوکس، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از شکست مقابل فولاد، گفت: گل هایی که می خوریم خیلی ابتدایی است.

سیدعباسی: گل های ابتدایی می خوریم ، حقیقت را نمی توان کتمان کرد

به گزارش هاست لینوکس، ملاقات دو تیم فولاد و شهر خودرو از هفته پانزدهم لیگ برتر یا حساب 2 بر صفر به سود فولاد به سرانجام رسید. داود سیدعباسی در نشست خبری بعد از این بازی اظهار کرد: ما می دانستیم فولاد یک تیم خوب است و به نظرم این تیم در چند سال اخیر از همه نظر از تیم های خوب لیگ است. بازی سختی را پیش بینی می کردیم و آماده بازی بودیم.

وی بیان نمود: بدبیاری دست از سر تیم ما برنمی دارد و گل های بدی می خوریم. جایگاه مان در جدول روی اعتماد به نفس ما تاثیر گذاشته است. بازیکنانم 10 نفره با تمام توان جنگیدند اما باید کوشش کنیم اعتماد به نفس را به تیم مان برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره اخراج بازیکنش و اعلام پنالتی به سود فولاد، گفت: هیچ چیزی نمی توانم بگویم چون پنالتی درست بود. حقیقت را نمی توان کتمان کرد. گل هایی که می خوریم خیلی ابتدایی است. امیدوارم همه چیز ختم به خیر گردد. بازیکنان ما همه جوان هستند و در چند بازی، اخراجی داشته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که شهرخودرو می تواند به جدول برگردد؟ مطرح نمود: هیچ چیزی غیرممکن نیست. از بازیکنانم قدردانی می کنم و حتما در نیم فصل دوم تیم را تقویت می کنیم. ما تیم خوب، جوان و باانگیزه ای هستیم و علی رغم این که امروز از فولاد عقب بودیم اما پا عقب نگذاشتیم و این جای امیدواری است. اگر اشتباهات فردی مان را کم کنیم، حریف خوبی خواهیم بود. حتی همین الان هم حریف خوبی برای سایر تیم ها هستیم. باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سیدعباسی: گل های ابتدایی می خوریم ، حقیقت را نمی توان کتمان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: گل های ابتدایی می خوریم ، حقیقت را نمی توان کتمان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید