سه شنبه؛ نشست اضطراری برای معین تکلیف سری A، بازیکنان تهدید به اعتصاب کردند

به گزارش هاست لینوکس، قرار است روز سه شنبه نشستی به منظور تصمیم گیری درباره ادامه برگزاری یا عدم برگزاری بازی های سری A ایتالیا برگزار گردد.

سه شنبه؛ نشست اضطراری برای معین تکلیف سری A، بازیکنان تهدید به اعتصاب کردند

به گزارش هاست لینوکس، پس از اینکه اتحادیه بازیکنان حرفه ای ایتالیا (AIC) خواهان به تعلیق درآمدن بازی های سری A ایتالیا به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور شد و وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا هم حمایت خود از خواسته این اتحادیه اعلام نمود، اکنون خبر می رسد که قرار است روز سه شنبه نشستی اضطراری در شهر رم بین وزیر ورزش ایتالیا، مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا، مسئولان برگزاری مسابقات سری A و بعضی مسئولان کشوری به منظور تصمیم گیری برای ادامه لیگ یا به تعلیق در آوردن بازی های این فصل سری A برگزار گردد.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا هم اطلاع داد اتحادیه بازیکنان حرفه ای ایتالیا تهدید نموده در صورتی که سلامت بازیکنان شاغل در فوتبال باشگاهی این کشور نادیده گرفته گردد و توجهی به این موضوع نگردد، از هفته آینده بازیکنان دست به اعتصاب خواهند زد. بر اساس گزارش سایت فوتبال ایتالیا به احتمال فراوان بازی های این فصل سری A به حالت تعلیق در خواهد آمد.

قرار بود ملاقات تیم های پارما و اسپال از ساعت 15 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) شروع گردد که با دستور وزیر ورزش ایتالیا، برگزاری بازی متوقف شد، اما در ادامه این بازی با 75 دقیقه تأخیر و از ساعت 16:15 به وقت تهران شروع شد. بر همین اساس بازی های این هفته سری A طبق برنامه از پیش مشخص شده برگزار خواهند شد.

پیش از این مسئولان برگزاری مسابقات سری A ایتالیا اعلام نموده بودند بازی های این رقابت ها تا یک ماه آینده (تا تاریخ 3 آوریل) به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد.

تا به امروز بیش از 5000 نفر در کشور ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در این بین 233 نفر تا به امروز جان خود را به همین خاطر از دست داده اند و انتظار می رود این آمار بیشتر از این هم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سه شنبه؛ نشست اضطراری برای معین تکلیف سری A، بازیکنان تهدید به اعتصاب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه شنبه؛ نشست اضطراری برای معین تکلیف سری A، بازیکنان تهدید به اعتصاب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید