روایت جوکر با صدای مریم نشیبا، پخش موسیقی فیلم همراه با تحلیل

به گزارش هاست لینوکس، روز شنبه 22 شهریور ماه برنامه جعبه موسیقی رادیو نمایش، موسیقی فیلم جوکر ساخته تاد فیلیپس را با اجرای مریم نشیبا پخش می کند.

روایت جوکر با صدای مریم نشیبا، پخش موسیقی فیلم همراه با تحلیل

به گزارش گروه فرهنگی هاست لینوکس به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، جوکر یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر تریلر روان شناختی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی تاد فلیپس است که در سال 2019 اکران شد.

فیلمنامه این فیلم توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور برپایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی سی کامیکس نوشته شده است. داستان فیلم در سال 1981 و شهر گاتهام سیتی رخ می دهد و زندگی کمدین شکست خورده ای به نام آرتور فلک را دنبال می کند که بعد از تجربه های تلخ متعدد وارد دنیای جرم و جنایت شده و با لقب جوکر به شهر بازمی شود.

برنامه جعبه موسیقی رادیو نمایش به موسیقی فیلم ها و سریال ها می پردازد و قرار است موسیقی فیلم جوکر در قسمت جدید این برنامه که شنبه 22 شهریور پخش می شود همراه با داستان ارائه می شود. مخاطب همچنین با تحلیل و بررسی موسیقی نیز همراه است.

جعبه موسیقی به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان، شنبه تا چهارشنبه ساعت 1:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت 13:30 از این شبکه رادیویی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "روایت جوکر با صدای مریم نشیبا، پخش موسیقی فیلم همراه با تحلیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت جوکر با صدای مریم نشیبا، پخش موسیقی فیلم همراه با تحلیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید